Inlägg från: Blivande fru L |Visa alla inlägg
  • Blivande fru L

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Kanske jag kunde ha en ballerinapepparkaka som presentationsbild i stället?

• Blivande fru L

Tack sötisar! Hopp hopp hopp på alla andra som kämpar också!

En livsbejakande plussetiv hopp-boosttråd, det låter bra!

• Blivande fru L

Nenne
    Jepp, det verkar bli samruvning i tråden. Det blir ÄP och ET vecka 47 för mig. Jag har börjat boa äggkorgen. Har du?

• Blivande fru L

Om jag får klaga lite på resorna till och från sjukhuset där vi gör IVF:en vill jag gärna göra det nu. Here it goes.

Jag ska på UL i storstan två gånger nästa vecka. Det betyder två hela dagar borta från jobbet. Dessutom måste jag bo på hotell en natt eftersom det inte fanns plats på flyget rätt morgon så jag måste flyga kvällen innan. Summa: 8736 svenska kronor (837 euro). Jag får resorna ersatta men måste ligga ute med pengarna i några veckor först. Morr!

• Blivande fru L

Här kommer ett livtecken österifrån!

September - Tråkigt att du hade rätt i dina aningar. Kram!

Snaily - F*n för tanten.

Egorapport:

Det blir ÄP på onsdag och ET på fredag. Jag är ett nervvrak! Är skitnojig för ALLT! Att folliklarna ska ha skrumpnat ihop sedan VUL i fredags, att jag ska ha ont och må skit av ÄP, att det inte ska finnas några ägg, att de eventuella äggen inte ska bli befruktade... Gaaaah!!! Ja ni fattar- listan kan göras hur lång som helst. Jag föröker behålla förståndet, vi får se hur det går.

• Blivande fru L

Men Nenne, vad gult och fint det blev på sidan!

• Blivande fru L

Hej junilejon! Jag känner igen ditt nick från min tid som smygläsare. Vi är på gång med vår första IVF.

• Blivande fru L

Oms - Jag känner igen dig också från förr. Vink vink!

• Blivande fru L

PB - Kul att det sociala livet blir bättre för hela familjen!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter