• porchez

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ser att mitt inlägg jag gjorde inatt nu är borta?!? skumt!

September - en kram även från mig, måste vara hemskt att ha dessa känslor, sen att inte få kolla upp saker och ting på en gång. Hoppas verkligen att det bara är oro och inte ligger någon sanning bakom det.

Muggles - en kram även från mig, Sen har jag en fråga, hur stor är lägenheten? 2:a eller 3:a? Har en kompis i Göteborg som jag vet letar lägenhet, kanske ska tipsa henne om din lite lagom hemligt så där

Själv har jag haft en hektiskt helg, vilket resulterade i att jag inte kunde sova inatt och vaknade i morse med sprängande huvudvärk! Så jag sjukskrev mig faktiskt från jobbet idag. första gången på över ett år tror jag, ändå har jag dåligt samvete, kunde jag kanske gått iväg om jag tagit en Ipren?

Har säkert glömt att kommentera så massor. Just det vill bara säga att PB, du är så klok i allt du skriver! Du verkar vara en underbar och varm människa!

• porchez

snaily- du har ingen chef att ta upp ditt problem med? Har du anmält dig till kursen själv? Eller är det nånting du blivit uppmuntrad till?

• porchez

muggles - de är ett par som letar, men vet att de vill ha en trea, så då gick inte det

PB -du glömmer inte att vara underbar mot dig själv mitt i allt? Ibland brinner man så för andra och glömmer bort att själv må bra?

Gosnosen - håller tummarna för dig de sista dagarna nu!

• porchez

oupsie - vinkar tillbaka

Här är en som nästan är klar med julklapparna Jag och mina syskon köper gemensamt till alla och det blir alltid jag som får ta hand om det, i år har jag varit förutseende och det mesta är klart, det som inte är klart har jag bestämt vad jag ska köpa!

Böcker är en favorit här också, både att köpa och få. För de som inte gillar att läsa skönlitteratur brukar det finnas bra fakta böcker om något intresse eller någon rolig kokbok..

Annars känner jag mig oxå lite nere i depphålet, utan anledning, bara tråkiga, gråa november som inte ger mig någon energi just nu

• porchez

BS - minns det som min favorit leksak på öppna förskolan när jag gick där för mååånga år sedan! Kul med leksaker som fortfarande går hem hos barnen!

• porchez

Vissa saker bara fastnar i minnet! Har också googlat för fullt, men inte hittat den rätta. Men hittade en annan sida, men massor av klassiska leksaker, hihi där fastnade jag en stund

När är det beräknat för Ore? hmm minns att ni har en förkortning för det också, men minns inte vad ni kallar det för???

Jo jag längtar verkligen till advent när man får julmysa lite, men känns just nu som om det är alldeles för långt dit...

• porchez

Tinga - nu vet jag varför jag varit så sugen på ostbågar de sista veckorna, måste varit för jag läst om det här!?! :-O

• porchez

Tinga om dina pojkar lär sig äta med ostbågar, så kan jag offra mig att gå upp några kilo för deras skull

• porchez

kom på att jag har en julklapp kvar! jag och några tjejkompisar ska byta julklappar, det ska vara för ca 50-100kr. något roligt och oseriöst. När vi bytta ägg i påskas fick jag en ätbar BH, så där har ni nivån Tips mottagen tacksamt!

• porchez

Hinner inte läsa ifatt allt nu, tittar bara in en snabbis innan jag ska iväg till gymmet.

Men vad är det jag ser? September? Massor av kramar till dig!Fruktansvärt att detta får/kan hända. Saknar ord...

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter