Summan av kardemumman - livets väsentligheter
gosnosen - ska kanske lägga till att vi alltid får ett gäng frågor att disktuera hemma och det är alltid han som påminner mig på söndagen om att vi ska gå igenom frågorna.
gosnosen - ska kanske lägga till att vi alltid får ett gäng frågor att disktuera hemma och det är alltid han som påminner mig på söndagen om att vi ska gå igenom frågorna.
gosnosen - han är absolut engagerad och har läst boken vi fick på soc men kursen blir lite för mycket för honom ... tre timmar i sträck non-stop-svenska. Vill absolut dra igång hemutredningen så fort som möjligt när vi gått klart kursen men har hört att i vissa kommuner måste man vänta, beroende på hur många soc damer de har (finns det gubbar också?) och hur många par som vill bli utredda. Jag tänker dock ringa och stötta på så de inte glömmer bort oss .
nenne - herregud vad era vänner förynglar sig! Tur är så är mina lika lastgamla som mig så de flesta har slutat.
Grattis till Moa!
Kram till er andra.
Ja, vad härligt med lite ljus denna morgon!
Blivande fru L - lycka till idag! Håller tummarna för många fina ägg.
"Du har ju iaf världens bästa make tillsammans med Lappis, känns det som alltid något" ... så jag och nenne delar make?!
Cissi -
nenne -
Fattar mig kort idag. Har grymt mycket att göra på jobbet igen.
Vinkar till Frullan! *vink, vink*
Frullan - det är en hel del i kursen som skulle vara nyttigt för blivande biologiska föräldrar också. Många tänkvärda saker om uppfostran och hur man ställer sig till olika saker. Nyttigt!
Förstår om alla vill vara kompis med nenne!