Summan av kardemumman - livets väsentligheter
nenne - det banjospelande gänget ... låter farligt!
nenne - det banjospelande gänget ... låter farligt!
nenne - har helt missat att du har haft ont!
Vad härligt Tinga att det går framåt på matfronten.
Trist men säkert som doktorn trodde en släng av överstimulering. Vad gör man åt det?
Tror mest att det säger något om mig ... hinner inte läsa allt som skrivits här denna vecka utan kommer in läser några kommentare och så kommer jag med små, korta, koncista inlägg.
Ahhh... förresten nu minns jag det där med cystan. Skönt att det inte var något sånt skit iallafall.
Klöka?! Klyka har jag däremot hört talas om.
Och maken har varit inne och tittat på lite info om adoptinsländer. Fick ett mail från AC idag där det står att för Sydkorea är det drygt 2 år för att få skicka handlingar. Så från 2 år till DRYGT 2 år ... vad nu i helsike det innebär. Åhhh... vad jag hoppas att vi grejar det här! Att allt rullar på smidigt så vi kan få iväg våra papper senast i september ... och få hem ett litet troll i feb-mars 2011.
Märks det att jag har apmycket att göra? Så mycket att jag inte vet vilken hög jag ska greppa tag i *SUCK*. SKÄRPNING KANIN!
Just det där om att prata för sig själv verkar vara superbra enligt vår kursledare ... när man fått hem ett adopterat barn (bara barnet som saknas!). Gå omkring i huset och säga lampa, nu går vi, öppna dörren, nu kryper vi under bordet, ajaj gör ont när man slår huvudet i bordet etc. Kommer att passa mig utmärkt!
Maken ville kolla upp vädret i mars för Sydkorea + Japan. Kanske vi ska ta Sydafrika istället?!!
nenne - vet du vilka organisationer som har Ecuador och hur lång kötiden är?