• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

mugglan - kopplar upp mig på FB så som jag gör här då jag har åtminstone en vän som bor i Frankrike som emellanåt dyker upp där så vi kan chatta lite.

Gällande larm är jag en novis men vet att min bror som har hus har larm.

• Lapinette

EA - det stämmer och det är många akupunktörer som gör så. Vad som är rätt eller fel vet jag inte men det var behandling fram till ET. Samma dag som ET/återföring så har jag fått behandling precis innan jag åkt till Uppsala och sedan stopp tills TD.

• Lapinette

EA - måste ni gå två gånger i veckan? Det har aldrig jag gjort och tror faktiskt inte det är nödvändigt. Berätta att du vill fortsätta men dra ned på det. Jag tror dock att akup kan hjälpa en till bra/bättre resultat i samband med IVF. Min gynekolog var ju bl a överraskad över mina resultat trots att jag hade blivit 1 år äldre sen det första IVF försöket och det är den gången jag fick 5 toppägg befruktade av 5 möjliga samt även blev gravid (utomkveds).

• Lapinette

Telis - hoppas det är som AM säger att du alltid kan ändra dig. Själv har jag ju tyvärr inga större erfarenheter på området .

Mugglan - maken undrade vad du menade på FB ... så nu har han lärt sig ett nytt uttryck. Han tyckte det/du var skoj!

• Lapinette

passionsblomman - jag har en hibiskus som har följt med mig sen min första lägenhet och för något år sedan så trodde jag att den hade gett upp. Klippte ned den (och så blödig som jag är så satt jag och grät när jag gjorde det). Maken övertalade mig dock att inte kasta den och nu är den sååå fin igen .

• Lapinette

Gör ständigt och jämnt pdf-filer och har faktiskt någon fuskversion som heter CutePDFwriter som vår datakille installerade gratis på min data. Funkar utmärkt!

Har så mycket jobb så sent om sider igår kväll tog jag datorn med mig hem så jag sitter hemma och jobbar idag. Maken har visst tagit samma beslut även om jag faktiskt föredrar att sitta helt själv. Nå väl, trevligt med lunchsällskap.

Annars FRRRRREEEEEEEEEDDDDDDAAAAAAAAGGG!!! Vart tog resterande veckan vägen?

• Lapinette

Gällande hud så har jag sedan tonåren alltid haft en probelmhy så här fuskas det inte utan det är ordentlig rengöring varje kväll och alltid hudcreme. Just nu har jag produkter som min ansiktsterapeut rekommenderat till mig.

• Lapinette

Vickan - min datakille hittade den någonstans ute på nätet. Den funkar utmärkt. Jag skickar ut alla mina rapporter i pdf.

• Lapinette

nenne - är det tjejen du berättade om? Har hon plussat?!!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter