• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

start september - helt rätt! Idag skulle Blivande in och få tillbaka ägg. Det måste ha gått bra annars brukar kliniken höra av sig innan. Hon hade ju 3 fotbollslag så det ska bli intressant och höra hur många som såg bra ut/till frysen.

• Lapinette

En till som tagit en rejäl sovmorgon och har precis intagit frukost. Hade kompisar över på middag igår.

Grattis Blivande till den enorma skörden! Superbra med ett gäng i frysen till ev. syskonförsök. Jag gillade heller aldrig proggisarna .

Snaily - usch, låter helt jäkla underbart med skidor!

Fast här sken solen igår så jag och maken promenerade ned till Hötorget för lite spinning. På vägen stannade vi på ett bageri och köpte en pain au chocolat som vi smaskade på längs vägen. Ja, temat på spinningen var ju Tour de France. Allt för att komma lite i stämning .

Start September - hoppas, hoppas du slipper några infektioner eller annat skit.

• Lapinette

Blivande - tror ingen av oss har fått två ägg insatta. Tinga gjorde aldrig någon IVF.

• Lapinette

nennelainen - så klart hon/han klarar upptiningen!

ego - supermycket jobb och imorse rena rama julafton med 3 superroliga ordrar som kom in !

Ha det så bäst tjejer!

• Lapinette

nenne - vill du hänge med ikväll på adoptionskursen?!

• Lapinette

Det går säkert att klämma in dig ... vi har två stolar lediga . Ikväll ska vi fortsätta kolla på filmen vi såg i förra veckan. Superintressant, om adoptionsbarns anknytningsproblem.

• Lapinette

STORT GRATTIS till Snorkis!!! och jag ser början på en ny plusvåååågggg!!!!! F'n vad gott!

• Lapinette

Att FL bara sätter en massa griller i ens huvud.

• Lapinette

nenne - tänker inte gå och visa muffen på ååååååååår ... har redan gjort min ranson av muffundersökningar för en livstid.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter