Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Liten - den är jättefin! Köp!
Liten - den är jättefin! Köp!
BS - hela hösten har den visat sig på dag 28 så jag vet inte vad som har tagit åt den den här gången . Jag går ju omkring och känner efter och säger typ varje dag/kväll/morgon till maken ... nu är den på gång, det känner jag. Hopplöst!
Den enda gången den har varit en vecka sen var vid vår senast FET i juni och ja efter IVFerna då har den alltid varit 7-8 dagar sen och sen har det minskat med ett par dagar varje månad för att sedan vara normal igen men det är ju pga alla hormoner jag då tagit.
nenne - precis! Så jäkla typiskt om hon dyker upp precis när vi ska gå på fest . Hon skulle ha kommit så som i söndags/måndags.
Cicci - jag är inte gravid! Den är bara sen och än har det inte gått en vecka utan bara några dagar. Det är bara att den har dykt upp så punktligt sen i augusti att jag liksom började lite på den.
BS - blir den såååå sen så är det något som är fel. Har aldrig haft så lång cykel.
Så nu byter vi samtalsämne. Hade inte tänkt att skriva något här men jag är ju så jäkla glappkäft.
Liten - om du tycker om den och kommer att använda den i all framtid så är det värt pengarna. Resonerar alltid så att något som man kommer att ha lång tid framöver är det värt med kvalitet/dyrt pris. Räkna av hur många år du kommer att använda den så känns det inte så dyrt .
Cicci - I don't belive in miracles! Tanten har ALLTID dykt upp och lär så göra även denna gång. Bara att hon trilskas med mig. Tror faktiskt dagen D blir imorgon ... har för mig att jag fick en aladåb en fredag och tyckte det var himla konstigt och sent.
Jag var våt som en träskmark tidigare i veckan (helt enligt tidtabell) så därför minns jag så väl att jag blev förvånad över aladåben som kom på fredagen. Tror t o m jag nämnde det för maken.
Nå väl, igår kom makens adoptionsbok som jag har beställt till honom på engelska och han började läsa den bums .
nennelainen - om vi inte "ses" innan det är dags så lycka till i Falun imorgon!!!
Shit, har så mycket att göra att jag börjat leta resor precis efter nyår. Känner att jag bara måste få semester!!!