Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Vinkar till Frullan!!! Hi, hi ... vi åker till Thailand!
Vinkar till Frullan!!! Hi, hi ... vi åker till Thailand!
Vem klickad INTE på länken??!!!
muggles - huslänkarna kommer på torsdagar och den senaste veckan var det inget speciellt. Blev dock avis på kompisarna (inflyttningsfesten vi var på i lördags) då de verkar ha gjort ett fynd. Bra pris för sitt hus!
De är hela med hjärtformat eller ej beror ju på hur pass stor den där fliken är och vad jag har fått höra så är min livmoder bara lite, lite och klassas därmed inte in i farozonen ... så jag har inte ens tänkt på saken.
För att kolla formen på livmodern så måste man väl göra en sånt där hemskt test igen? Usch, tyckte verkligen inte om det.
kokisen - den hålan vi ska bo i verkar knappt ha några restauranger .. så vi får väl se vad vi hittar på att äta?!
Cicci - släng över det för Sabbatsberg känns ju inte så där jättelångt bort (över parken) så får vi se om jag går dit och visar musen.
Kontrast heter det ja ... usch, tyckte det var uräckligt ... kändes som jag skulle spricka alt. skita på mig.
BS - nej, de flest verkar tycka att det var helt ok men jag fick sådan otrolig äcklig obehagskänsla att jag var på väg att säga åt dem att sluta men då var det precis klart.
nenne - NOBELdagen ... ska hon heta Malin??!!!
10 december är en toppendag! Då borde jag äntligen ha börjat hitta upp från mina högar av rapporter som ska ut. Tjohooooooo!!! Jag tror på lilla pricken!
Tjing, tjing, bom, bom ... lite sambatakter för Pricken!