• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Snorkis - låter skittrist med sådana kollegor och hoppas du snart hittar något bättre.

• Lapinette

Usch Frullan! Förstår att du är ledsen ... själv satt jag en hel dag här på jobbet och grät över en liten kanin som inte ens var min. Kram på dig!

Vänner - jösses vilket inlägg! Att du orkar läsa igenom allt dravvel vi skriver om ... otroligt!

Kängu - vad skönt att det är bra på jobbet!

• Lapinette

Tjohooooooooooooo..... F R E D A G!!!! Attans vad skönt!

• Lapinette

EA - titta inte ned!!!!

Tror jag berättade här inne om mitt senaste psykbryt då två "kompisar" hade plussat på naturlig väg efter flera IVF-försök. Den ena skrev jag nog om för en vecka sedan, missfall i vecka 10. Usch ! Igår träffade jag den andra på träningen och samma sak där.

• Lapinette

Vickan - jag jobbar också hemifrån. Har numera blivit så på fredagar. Skönt att sitta här lite trött i mörkret i myströja.

• Lapinette

nenne - tyvärr är det sant! Båda har haft missfall förut dessutom. Träningsväninnan är så jäkla positiv så hon skrattade bara och sa att "vi ger inte upp utan jag tror att det kommer att funka". Galet strongt!

• Lapinette

Ja, jag undrar så hur det gått för Blivande. Shit, hon bara måste komma in och berätta hur det gått för oss.

Måste bara tillägga att min träningsväninna äger ett företag och är således chef där. Hon har inte berättat för de anställda att hon försöker att bli gravid och så i förra veckan klev en av hennes anställda in och berättade glatt att hon är gravid, mår superbra och typ det gick "ju snabbt". Själv fick hon stå där och bara le, gratta och låtsas som det regnade medan hon tänkte f'n, f'n, f'n!

• Lapinette

Telis - hon är den mest envisa människa jag känner. Det är hon som gjorde 3 IVF i rad i Falun ... varje månad. Helt galen!

• Lapinette

Nej, en månad är NADA ... säger jag och tänker på resan till Thailand !

• Lapinette

Vinteräpple... den är god! Annars kan jag tycka att de där med smaker är lite luriga. Själv ska jag på årets andra glöggmottagning ikväll.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter