• Telis

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

BS, grattis igen! Det låter ändå som en bra förlossning. Hoppas att ni får komma hem snart!

Tack för input om andningslarm, har skickat sajten vidare till maken för att han ska läsa på lite också men det känns som om det skulle vara värt att satsa på ett. Det är ju små pengar i sammanhanget.

Vi använder också parfymfritt och allergitestat tvättmedel till allas kläder och har tvättat alla barnkläder och filtar nu i förväg.

• Telis

Åh, hoppas, hoppas, hoppas att det går kanonbra med dagisstarten, Tinga, och att det blir den där omstarten ni så väl behöver med maten!

• Telis

Lycka till idag på VUL, nenne och snaily!!! Åh, vad jag håller tummarna för er bägge två!

• Telis

Säger GRATTIS en gång till till nenne!! Wow, vecka 9+4 redan, jag trodde ni bara skulle se en liten blobba, det är ju fantastiskt med armar och ben och röv och allt!

Astrid finns nu i galleriet, världens sötaste!

Det blev långlunch med Frejis och Bumsis (tusen tack igen!) men är nu hemma och ska fortsätta läsa ikapp...

• Telis

Åh, grattis till dig med, snaily!! Vilket perfekt antal blåsor redan!

• Telis

hihi, jo, jag har alltså varit och ätit lunch med Frejis och fått låna den sötaste lilla overall man bara kan tänka sig. Televinken kommer att få det så bra i den. Och Telismannen borde vara på väg hem till AM as we speak, om han inte råkar fastna i någon elektronikbutik på vägen. Han har nu fått för sig att vi borde ha en videokamera tills Televinken kommer. Snacka om att vara ute i god tid.

• Telis

Grattis till blivande fru L också för ett fint VUL! Vad det händer roliga grejor i tråden nu! Fast det var ju för jökla tråkigt med dödsfall i familjen och vid jul dessutom. Jag förstår inte varför folk FÅR dö i december överhuvudtaget.

• Telis

nenne, ja, inskrivning i morgon eftermiddag och sen snitt på onsdag (antagligen förmiddag).

Skulle det förresten hända något innan onsdag så smsar jag någon, men det tror jag inte. Han verkar trivas och frodas där inne, även utan semlor.

• Telis

AM, vad fantastiskt fina kläder maken kom hem med, stort stort tack för allihop! Det är så man hoppas att Televinken ska bli ett riktigt kräksbarn så att han hinner använda alla fina kläder! (Det där kanske jag kommer att få ångra att jag skrev ... )

Det är helt overkligt att han är här om bara ett par dagar!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter