• Hattis

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Muggles - fniss, har inte larm själv men vissa erfarenheter av falsklarm som orsakats hos svärisar med flera. Kan säga att det uppskattas av sådana som har nyckel till ett hus att man också får veta att larm installerats

• Hattis

PB - tack, ska hålla ögonen öppna nästa gång jag kommer till dylikt ställe.

Junilejon fy f*n vad hemskt att komma på ngt sådant öht och särskilt när man är gravid!

Porchez - du får gärna stoppa en hatt bredvid snigeln i handväskan...

• Hattis

Det funkade Men jag menade resväska och inte handväska förstås :-]

• Hattis

Porchez - Bästa resekittet: en hatt med snigel på! (Eller en snigel med hatt på?) Boende och solskydd i ett.

Hej Frejis - låter nice att kunna ta en kopp te medan bebis sover.

• Hattis

GRATTIS ORE!!! Bebissnusning minsann! Ang sprickor i det aktuella området så har jag inga erfarenheter av just sådant som beror på förlossning, men smärre andra sprickor pga annat. Har fått höra att det kommer att läka (vilket det gjorde) och att det läker snabbt pga den stora blodgenomströmning som finns där. Kroppen är ju smart! (skriver jag käckt men tycker ändå att det verkar läbbans)

September - vad skönt att ha skrapet fixat och att det var rätt beslut. Nu har ju kroppen fått en liten puff och snabbar förhoppningsvis på att återgå till det normala.

Blivande - hur har det gått??? *nyfiken*

Nenne - håller tummar för aladåber, böjar, glada gubbar eller vad det nu kan vara som kan indikera att ägg är på g. heja heja!

• Hattis

... och nu börjar det bli dags att sussa. Ska nog köra projekt sova ikapp, tror att det funkar lite grann i alla fall. Tänker inte göra många knop imorgon förmiddag.

• Hattis

Har haft en seeeg dag och tänkte hoppa över att titta in här men som tur var gjorde jag det! Grattis Snorkis!!! Vad glad jag blir! Så skönt att det kan vara en positiv nyhet när man söker för ngt besvärligt. Plusvåg på G.

Blivande - hoppas att ruvningen fortgår lungt och inte allt för pressande.

Mrs B - Gaah, vad frustrerande. Det går väl att överklaga åtminstone? Gissar att det inte är alla som orkar göra det, men om du har hållbara argument som inte går fram per telefon så kanske det lönar sig att föra fram dem skriftligen. Heja dig!

Oupsie - ja, det är ju inte alltid så enkelt att det bara är att "ta sig i kragen". Hoppas att du kan släppa taget om deppmanteln i alla fall! Kram!

EA - jag smyghåller en tumme ändå

EGO - Börjar "sakna" min tant som jag nog inte sett till sedan i maj/juni någon gång. Misstänkte ju att jag kanske kanske såg till henne för ngra veckor sedan efter ett uppehåll som var längre än vanligt efter skrapningen i september. Men det borde betyda att det är ungefär dag 35 nu och jag har alltid haft 27... Har bestämt mig för att svininfluensavaccin inte ska få störa eventuella försök och börjar bli mer än lovligt otålig.

Muggles, visst hade du fått en riktig tant, hur lång tid tog det?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter