• Hattis

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Å hoppas att det är nidis Muggles! Och att det är diverseaktivitetströtthet för snigeln och inte ngn biverkning.

Här körs det varannandagsmetod nu men eftersom vi inte träffas varje kväll och är supertrötta av allt vi måste göra så håller jag på att planera in en massa sängskumpa på ett par mornar. Undrar just om det kommer att funka.

Haha, angående föräldraförsäkring så har jag ivrigt förespråkat för maken att samhället borde ha som utgångspunkt för föräldraförsäkringen att det ska delas 50/50 om man ska närma sig någon sorts jämställdhet vilket jag är fööööör (dock inte i absurdum). Men hur jag egentligen skulle vilja ha det själv när det kommer till kritan vet jag ju inte (och jag hoppas att det kommer att visa sig!)

• Hattis

Vad spännande Oupsie! De borde väl höra av sig före jul?

• Hattis

Säger godnatt och fortsätter halsmandelhållningen för Nenne!

*skymtar en plusvåg*

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

• Hattis

Tar hjälp av halsmandlarna för att brista ut i ett stort HURRA!!!!! Tjong, där kom plusvågen och drog med sig Nenne och P! Grattis, grattis, Å vilken måndag!
  • Hattis

Hm, det var faktiskt ett plus hos mig, nu blev det en vägvisare istället som visar att det bara finns en väg - framåt!

• Hattis

*lägger på minnet att övning ger färdighet när det gäller glada gubbar*

Glada gubbar är inget jag lyckas med över huvud taget, har varit på jakt efter stickor som kan visa upp dylika men lyckats hitta apotek där de är slut eller där det helt enkelt inte finns. Har bara TVÅ gamla hederliga böjpinnar och tänkte använda dem imorgon och i övermorgon.

Telis - hm, vi jobbar ju inte allt för långt ifrån varandra men 45 minuter hemifrån. Har faktiskt tänkt tanken men inte kommit på ngt bra ställe. Utomhus finns det inte ngt avskilt område öht i närheten och det känns inte särskilt lockande för tillfället heller. Men om vi jobbade ngnstans i bushen, ja då hade vi nog kört, decemberväder till trots

Tinga - hade jag bott i skåne hade jag kommit störtande. Nu slipper du mig

BS - Kram!

Gosnosen - Vad underbart det låter! Du har verkligen prickat rätt tid att resa på också, här har det varit ett stort läbbans mörker.

Lappis - Är nyfiken på vad som diskuteras ikväll på er kurs

• Hattis

Glömde bort mig - idag är det de glada gubbarnas dag

• Hattis

Telis - har i och för sig aldrig frågat någonstans, känner du till ngt schysst hak?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter