Inlägg från: Snorkfröken77 |Visa alla inlägg
  • Snorkfröken77

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Muggles - Usch vad trist med lägenheten, jag tror det kommer ordna sig, det gör det alltid. *kramar om*

September - Kan det inte vara så att man helt plötsligt inte känner något fast inget är fel? Det är väl ganska vanligt? Sen är väl alla graviditeter olika? *försöker få användning av för många timmar surfande på FL* Kram!

OT - Någon som kan rekommendera en grekisk ö som är vacker, har trevliga badstränder och god mat? Och en annan fråga om det, är slutet av september för sent att åka till Grekland? Är det för kallt då?

• Snorkfröken77

Lappis - Aaah, dig kan man alltid lita på, trådens egna reseexpert Det låter ju helt underbart, ska surfa lite på den ön! Då vågar vi boka till slutet av september då, vad skönt. Ska bli härligt att ha något att se fram emot.

• Snorkfröken77

PB - måste bara snabbt inflika (sitter tight på jobbet) min åsikt är att det i princip alltid är ägarnas fel när det inte fungerar, de är de som måste visa vad som är ok och inte, och hjälpa djuren att anpassa sig till varandra. Tycker synd om kissen

• Snorkfröken77

PB igen - Tycker din make har helrätt, men jag förstår hur du tänker, så skulle jag också tänka. Svår sits!

• Snorkfröken77

September - Nej!!! Usch vad tråkigt. Jag hade så hoppats på att din magkänsla var fel *kram*

• Snorkfröken77

gosnosen - H-e oxå, jag är så ledsen för er skull *kram*

• Snorkfröken77

muggles och Snaily - Jag vill vara med i väntar på BOM klubben, det borde vara i början av nästa vecka! (om den nu fungerar normalt efter min 40 dagars cykel förra månaden)

• Snorkfröken77

Apropå Du ska bli pappa av han Dick, har läst lite i Uppdrag pappa (köpte den till maken när diskussioner om han överhuvudtaget ville försöka skaffa barn gick höga, slutade med att jag läste i den, inte maken...) och killarna där sågade den totalt pga att de tyckte att han var från ett annat årtionde, sådär pinsamt grabbig.

AM - Tack för länken, där ska jag genast in och snoka

Muggles - *håller tummarna för riktigt höga bud idag*

Muggles och Snaily - Vilken dag är ni på nu och vilken dag är BIM?

• Snorkfröken77

AM - *nyfiken* Hur kommer det sig att porten och trappuppgången är ditt ansvar?

• Snorkfröken77

Snaily - jag röstar oxå på skidor men är ändå nyfiken på att höra om du tycker dig ha några symptom?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter