Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Snaily - Borde vara dags för tanta i början av nästa vecka om nu denna månad blir normal (det står ett litet m i filofaxen på tisdagen ), vill inte ha en 40-dagar cykel igen!
Snaily - Borde vara dags för tanta i början av nästa vecka om nu denna månad blir normal (det står ett litet m i filofaxen på tisdagen ), vill inte ha en 40-dagar cykel igen!
Bra jobbat muggles med försäljningen!
Snaily - Jag kan ta tanten nästa vecka om det innebär att du får ett plus!
(jag vill oxå ha ett men du har ju faktiskt försökt mkt längre så jag kan vänta en månad om du får ditt plus)
Men tyvärr fungerar det ju inte så annars hade jag glatt hoppat många månader för att Gosnosen, Nenne och Lappis skulle få sitt plus! *filosoferar*
Usch vad livet är orättvist ibland!
Det finns ju många kattägare i tråden, vad har ni för julgransfot till er julgran om ni har en levande? Vi ska ha levande gran för första året i år och jag är mest orolig för att katterna ska välta granen. Plastgranen fick vi ju slänga nu för att grenarna var så nerböjda efter deras klättrande och lekandes piff och puff i granen. Så jag är på jakt efter en stadig julgransfot, alla tips är välkomna!
AM & Parnassia - Tack för tipsen. Jag tror också det måste vara något tungt typ en gjutjärnsfot, när tre galna katter à minst 4 kg svingar sig i granen tror jag att den lätt kan bli ostadig annars
Jag hittade den här och skulle så gärna vilja ha den, men priset känns alldeles för högt... www.twetman.com/julgran/julgran.html
*söker vidare*
Snaily - Visst vore det trevligt om vi plussade båda Tyvärr tror jag inte det är så stor risk för mig, jag har liksom gett upp hoppet. Men du har ju käkat racertabletter för ÄL och hade ju värsta känningarna så visst kan man väl få hoppas lite på dig?
Oooh, i min jakt på julgransfot hittade jag det här, hur kul som helst www.inreda.com/showProductsDetail.asp
Jag tror jag ska lobba för den här julgransfoten för maken: lantmusen.se/julgransfotskeppshult-p-271.html
Snaily - Jag menade ÄL känningar Men jag hoppas på värsta graviditetskänningarna nu från din sida
Hej hej, här är det dåligt, har spytt hela natten och sitter nu med spränghuvudvärk själv i vårt hus (maken borta på killevent tills imorgon) usch vad jag avskyr att kräkas, det är så vidrigt.
AM - jag vet att du skrivit det flera gånger förut men kan jag ändå ödmjukast få be om länken till bra mat för magsjukemagar?
Snaily - Inte ge upp hoppet redan! Det är inte förräns tanten anlänt!
September - *kram* Inte roligt att behöva vänta tills nästa vecka.
BS - Jag tycker Astrid är finare än Julia, så jag röstar på det
Fördelen med attt vara sjuk är jag har inga symptom att tolka eller analysera eftersom hela jag mår skit, alltid något!