• muggles

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Jag tyckte som Liten om Masdjävlar. Ung som Tomten är far till alla barnen så är det både ångest och skratt blandat. Men det roligaste är att hon är ngn slags programmerare (på Ericsson va el var det ngn annan firma?) och åker omkring i en BMW X5 el vad det var... Det har jag man ju inte direkt råd med när man är en sketen dussinprogrammerare (särskilt inte på Ericsson).

• muggles

Vad är det här nya på FB där folk har en status som är en färg?

• muggles

Telis: ja det förstår jag - det är jobbigt med en massa röra!

Apropå julen så har vi städat bort den bara pga flytten - annars gillar jag att ha kvar julstjärnor in i januari - de lyser upp lite i mörkret.

• muggles

AM: vår MrsB är tex 'vit' och en annan av mina vänner är 'rosa'. Jaha, bh-färg???

• muggles

Cicci: vad tråkigt att Lillans namn blivit förgiftat! Jag har fortfarande tant så BIM är rätt långt borta. Jag mår rätt bra nu igen - det är bara runt BIM man blir deppig. När jag väl accepterat att tanten är här kan jag oftast repa mig och tänka att vi tar nya tag. JAg har en vän på FB som bara är ett år yngre än mig och just födde sin andra i dec. Jag vet att de har en son på 4-5 år så de har antagligen försökt ett tag... Så det finns nog hopp.

Tom maken pratar ibland om saken vilket visar på att han längtar han med. Han sa ang nyår nästa år att han hoppades att vi skulle "bli tvungna" att fira lugnt i huset nästa år, pga en ny liten knodd Jag gillar att han också vill, så det inte bara är jag som längtar.

• muggles

Telis: borde inte du få snittet i bikinilinjen så att det nästan inte kommer att synas?

• muggles

Nä nu ska jag titta lite på Svenska hjärtan - lite radhusångest är vad min förkylning behöver!

Izzie: har du öroninflammation - AJ! Krya på dig du med. Jag behöver nog bara vila lite, har sovit dåligt i 4 nätter nu pga kill/ont i halsen och snuva. Lever på Ibumetin för att kunna sova...

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2010-01-07 12:01:58 följande:
    Vi är iaf helt uppe i det blå och här kramas det tuttar, pussar godnatt på magar och bankas bäver för glatta livet. Jag vill vara gravid jämt, för jag mår så bra! Och vi har det så bra! Äntligen!
    Åh det är så härligt att höra!!!!
  • muggles

Cicci: men herregud - Lypsyl kan man väl inte ge bort i present?! El i så fall bara på skämt...

• muggles
    passionsblomman skrev 2010-01-07 13:36:30 följande:
    Vet ni vad?Det här blev nog en sådan där gång då en sak blev fel men sedan komallt annat i hela tillvaron man tycker är svårt och jbbigt och känner sig liten inför.För jag bara gråter och gråter. Helt stilla utan hulkanden, men det bara forsar. Hela tiden. Det slutar inte.Min födelsedag är nog den minsta faktorn av alla i det hela.Nu sitter jag och försöker kommma fram till gyn för att meddela att vi tänker göra det där ivf-försöket. Och varje gång det tutar upptaget rinner tårarna ännu mer. Jättebalanserat och stabilt.
    Men gumman - kram på dig!!!!
Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter