Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

PB
    åååh vad jag skulle vilja fira jul med er i ert sagoslott!!!

• nennesjuttioåtta

Låter jättekonstigt. Fast å andra sidan så började ju inte vi med IVF förrän efter 2,5 år så jag vet inte vad som gäller här heller. Vi testade ju inseminationer. Fast bara 2 på ett halvår. AAAah vad det känns som att man blviit berövad tid!

• nennesjuttioåtta

Cicci
    usch vad tråkigt att det blev så!

• nennesjuttioåtta

PB
    fast jag tyckte du skrev väldigt bra och du har ju varit med om liknande sak själv och vet vad som krävs.

• nennesjuttioåtta

eller krävs... vad man måste göra om man vill få till en förändring? Det är jättetufft att vara mitt i kaos och det är säkert inte råd man vill ha i alla lägen. Men man vet samtidigt oftast inte vad man ska göra för att ta sig ur det och då kanske det är bra att få skakas om lite?

• nennesjuttioåtta

snaily
    ska man vaccinera igen nu vid ett år eller?!? Vad är det hon ska få då?

• nennesjuttioåtta

heyy, när ska man ringa någon BM och skriva in sig egentligen? Det känns ju helt absurt!

• nennesjuttioåtta

snaily
    hon har fått två vaccinationer med Purevax (?) 30/1 och 27/2, vad jag kan se på hennes stamtavla. Och så är hon kollad för någon ögonsjukdom. Men mer vet jag inte.

• nennesjuttioåtta

ore / Liten
    oki, aaah det är ju skitläskigt. De kommer tro att jag ljuger! Jag avvaktar kraftfullt ett tjog tester först.

• nennesjuttioåtta

Liten
    hahaha ja jag tyckte, som lillasyster, att det var SKITNOGA att det skulle vara lika (om inte bättre, det gick ju bra förstås ), men vet inte vad som är bäst, att uppmuntra till millimeterrättvisa eller lära dem att det är bra att vara olika.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter