Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

telis
    shit, det är ju snart!

Frullan
    ja usch, jag orkade knappt läsa om din katt, så himla sorgligt! Mina katter dog ganska tätt inpå varandra (17 och 19 år gamla), den ena blev påkörd och den andra vet jag faktiskt inte vad hände med (nosen var frätt och hon orkade till slut inte äta utan skyfflade in mat med tassarna, det gick väldigt snabbt innan hon var borta). Det är över 10 år sen och jag blir fortfarande ledsen när jag tänker på att de inte finns men är ändå glad att jag hade just de katterna ? och vilken tur du har som har fått just din katt när det varit tufft! 9 år är ändå en rätt lång tid. Kramar!!!!

blivFruLLLLLLLLLLaaaaan!!! hohoooo hur har det gått?!?!?!?!

• nennesjuttioåtta

telis
    hahahaha, får man inte behålla magen hur länge man vill?!?!? åååååååh jag önskar att jag också hade en sprattlande mage! Eller en stor mage med sprattel inuti! Jag skulle bli så tacksam!

• nennesjuttioåtta

telis
    hahah, ja det är klart. Kan inte BM montera in en pilatesboll då?

EA
    Jäst och socker?!? Gör du bult!?

• nennesjuttioåtta

blivande
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

grattis som fan!!!!

• nennesjuttioåtta

Detaljer, tack!

Vilken fredag!!!

• nennesjuttioåtta

parnassia
    jag tror du menar telis
    och klart du ska bulla upp tuttarna! Avledande manöver brukar funka och det är väl ändå boobsen de vill helst titta på ändå.

• nennesjuttioåtta

blivFrulmuffin
    inte konstigt du är överstimulerad med den skörden. Hoppas att du inte mår alltför dåligt men fy fan vad GÖTT med ett plus!
    Symptom från ruvardag 1 tack!

• nennesjuttioåtta

blivandeFruL

*lyssnar*
    nä, jag hör inget än, kanske ett svagt porlande. Jag blir kissnödig!

• nennesjuttioåtta

symptom! Symptom! Symptom!

• nennesjuttioåtta

jag har även hört (läs: Läst på FL) att det är "bra" att bli lite överstimluerad för själva plusitivitetsfaktorn.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter