Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Frejis
Gjorde FET i fredags. Ett toppenägg som hamnade på precis rätt ställe. Så nu tror jag alldeles för mycket på att det kommer funka så det blir en jävla smäll när det inte gör det.
Frejis
Gjorde FET i fredags. Ett toppenägg som hamnade på precis rätt ställe. Så nu tror jag alldeles för mycket på att det kommer funka så det blir en jävla smäll när det inte gör det.
lappis
nej, jag vet inte men jag tror att det kan vara så! De där söta barnen man ser kanske är något som politikerna slöjdat ihop för att få in mer pengar till staten, så att vi ska bli sugna på att reproducera oss (ha, det funkar ju SKIIITBRA!) och sen är vi så förbi oss av trötthet att vi knappt märker att de målar soffan med spritpenna och sliter tupén av gubben framför på bussen.
en konspiration är vad det är! Och sen skickar de massa bilder till Telis galleri för att snärja oss!
Såg på faddergalan och jösses vad söta barn det var! Vi kanske ska ta vår chans att få ett barn med fler bruna ögon än ett där solen aldrig lyser, som det skulle bli om vi fick något biologiskt.
snorkis
fast sist jag var gravid hade jag symptom, mina tuttar var *måttar* och stenhårda och ömma. Fast iofs, det kanske var senare.
jo, fast jag har även lärt mig att en ograviditet är inte den andra lik heller.
aaaahh 14 dagar sen ÄP SPÄNNANDE!!!!!
BS, metoder hit och dit, det bästa är nog ändå att ni tar kontakt med BVC och ser var de hänvisar er (BUP) så kanske de kan lista ut vad som blir bäst för just Iris, lirkande eller ej eller något helt annat som ni kan enas om att följa? Sen tycker jag ändå att ni borde gå i parterapi, för det är ju som sagt inte Iris fel, även om hon utlöser det, men ni måste komma fram till ett sätt så att ni blir en mer harmonisk familj. Kramar!
lappis
me tooo
hej piggelainen!!!!!!!