Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Om ni undrar mår jag bra, känner ingenting och vill helst inte tänka på det.

• nennesjuttioåtta

lappis
    hahah, men vad skönt att det var en resa du råkade boka och inte 100 m3 betong eller något annat tokigt.

snaily
    hahaha du låter som mig, fast jag går upp i brygga av varselkläder. Maken jobbade på vinden i helgen och för att slipa få isolering fulla kläderna hade han bar överkropp och såna där orangea byxor med reflex. Shit, jag tror jag ägglossar nu igen bara av tanken! IIIIHHHH!!!

• nennesjuttioåtta

lejon, lappis och snigeln

vi kände båda två att de var mer positiva den här gången än förra gången vi var där. Då var det bara upp med VUL-staven, kolla där är den *ut igen* här är ett test, hör av er lycka till. Nu var det , precis som första gången, mer positiva uttryck, att den hamnade precis där den skulle och att blaston verkligen såg jättejättebra ut. Ahhhhhh.... Nu ska jag handla julklappar och attiraljer till julpynt så jag ska slipa tänka på det något mer.

Självklart får ni fråga, ni behöver inte vara tysta.

• nennesjuttioåtta

lappis
    det var klinikens idé. Så de hade redan gjort det när vi kom dit och meddela oss då. Jag tyckte det var bra för jag hade hoppats att de skulle göra det.

F ö tycker jag bocken ska brinna, hade någon utanför Gävle hört talas om den annars? *testar tändstickor* ? fungerer icke, fungerer icke FUNGERER! Den må vi spare!

• nennesjuttioåtta

snaily
    fy sjutton vad jag är avundsjuk på dig som har snö, nu regnar det här igen! Det suger verkligen!!!

• nennesjuttioåtta

koko
    respekt med lapp i adventslådan!!!!

muggles
    alltså, hållna blygdläppar borde ju vara det som gör susen den här gången!

Tinga
    gött med nymålat kök!!!!

Vi fick
    peppisar med gorgonzola (jag smakade 2 men näee tvi vale!)
    toast med parmalindad sparris
    lasagne (my godddd!!!!)
    ugnsbakad röding med vitlök och grejer
    ciabatta
    chokladkaka med apelsinsmak och massa olika nötter och russin

Det låter inte så avancerat mot vad de gjort andra gånger, men det var väldigt gott!

• nennesjuttioåtta

muggles
    det är rart med barn!

• nennesjuttioåtta

låter som en härlig stund INNAN saltet iaf.

• nennesjuttioåtta

muggles
    när hade du glad gubbe? Vi borde ju ligga ganska lika i fas så jag kniper för din skull också. *flexar läppen*

• nennesjuttioåtta

muggles
    fan, du fick mig att klicka på länken!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter