Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Om ni undrar mår jag bra, känner ingenting och vill helst inte tänka på det.
Om ni undrar mår jag bra, känner ingenting och vill helst inte tänka på det.
lappis
hahah, men vad skönt att det var en resa du råkade boka och inte 100 m3 betong eller något annat tokigt.
snaily
hahaha du låter som mig, fast jag går upp i brygga av varselkläder. Maken jobbade på vinden i helgen och för att slipa få isolering fulla kläderna hade han bar överkropp och såna där orangea byxor med reflex. Shit, jag tror jag ägglossar nu igen bara av tanken! IIIIHHHH!!!
lejon, lappis och snigeln
vi kände båda två att de var mer positiva den här gången än förra gången vi var där. Då var det bara upp med VUL-staven, kolla där är den *ut igen* här är ett test, hör av er lycka till. Nu var det , precis som första gången, mer positiva uttryck, att den hamnade precis där den skulle och att blaston verkligen såg jättejättebra ut. Ahhhhhh.... Nu ska jag handla julklappar och attiraljer till julpynt så jag ska slipa tänka på det något mer.
Självklart får ni fråga, ni behöver inte vara tysta.
lappis
det var klinikens idé. Så de hade redan gjort det när vi kom dit och meddela oss då. Jag tyckte det var bra för jag hade hoppats att de skulle göra det.
F ö tycker jag bocken ska brinna, hade någon utanför Gävle hört talas om den annars? *testar tändstickor* ? fungerer icke, fungerer icke FUNGERER! Den må vi spare!
snaily
fy sjutton vad jag är avundsjuk på dig som har snö, nu regnar det här igen! Det suger verkligen!!!
koko
respekt med lapp i adventslådan!!!!
muggles
alltså, hållna blygdläppar borde ju vara det som gör susen den här gången!
Tinga
gött med nymålat kök!!!!
Vi fick
peppisar med gorgonzola (jag smakade 2 men näee tvi vale!)
toast med parmalindad sparris
lasagne (my godddd!!!!)
ugnsbakad röding med vitlök och grejer
ciabatta
chokladkaka med apelsinsmak och massa olika nötter och russin
Det låter inte så avancerat mot vad de gjort andra gånger, men det var väldigt gott!
muggles
det är rart med barn!
låter som en härlig stund INNAN saltet iaf.
muggles
när hade du glad gubbe? Vi borde ju ligga ganska lika i fas så jag kniper för din skull också. *flexar läppen*
muggles
fan, du fick mig att klicka på länken!