Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

piggis
    Som tur var gick det bra, jag har en plåtmage tydligen. Ingen tut i doktorns trut!

• nennesjuttioåtta

PB
    ja just det (bra oupsie!), jag tycker också att folk kunde ta och ge ätbara saker i present om de nu har så dålig smak som alla utom jag verkar ha. Nä, men allvarligt. Jag har sålt massvis med presenter jag fått på loppis utan dåligt samvete (de har däremot fått ligga och mogna ett tag ) De passar inte i mitt hem, de är bara fula eller smaklösa eller också har jag redan prylen fast i en snyggare version. Om folk däremot har koll och känner mig så brukar det bli bra. Det handlar väl om lite känsla kanske. Jag tycker själv att jag är skitbra på att köpa presenter (fast däremot är man ju inte felfri, det kan ju maken intyga....), men skulle aldrig köpa något som jag själv tycker är apsnyggt till någon som inte alls har samma smak.

• nennesjuttioåtta

ja förlåt, Opusie! Lycka till på intervjun!

• nennesjuttioåtta

oupsie
    att jag är så glömsk, jag läste ju men sen försvann det..

• nennesjuttioåtta

lappis
    *bockar av på listan*
    Nu saknas det bara *räknar* typ övriga tecken.

Oupsie
    vet precis, hoppas du får det så att du bara komemr överraska så där! *poff*

hahahah jag smaksar på den där italienska chokladkakan full med nötter och russin

• nennesjuttioåtta

*bootyshake*

God morron alla fredagsdiggare! *pekar ut över publikhavet*

Thank god it's FRIIIIIDAAAAAAAYYY!!!!

Snyggt Kängu!!!!

• nennesjuttioåtta

lappis
    näääe är det sant?!?! Fy fan vad hemskt! Orättvisan fortsätter alltså trots att man trodde att de hade kommit välbehållna över ån.

• nennesjuttioåtta

mugglan
    hur gör du när du äter? Jag tycker det är jävligt meckigt iaf. Skala potatis med ena handen i trosorna, funkar halvbra!

• nennesjuttioåtta

muggles
    ja jädrar, det glömde jag ju. Jag MÅSTE beställa en sån.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter