-
Jo det finns ett fel: han är för kort!Lapinette skrev 2010-01-25 17:03:51 följande:Ahhh... den Freddie! Ja, han är det inget fel på.
-
...än min skulle det varamuggles skrev 2010-01-25 17:00:52 följande:Men Lappis - jag har sagt det förut - din man är ju visst snygg! Rent objektivt snyggare än mig skulle jag nog säga (fast jag vill inte byta )
-
Jag är likadan - och kort. Det har nog med att göra att våra gener vill bli längre, så de vill para oss med långa typer så att våra avkommor inte ska fortsätta vara så korta. Hehe. *hemsnickrad teori*sweetstreet skrev 2010-01-25 17:09:04 följande:haha!jag har nog ingen typ, mer än att jag inte faller alls för korta män.Låter kasnke itne bra i jmställdhetens namn, men jag kan inte hjälpa det.De kan vara hur snygga som helst, men är de under typ 180 sm går de bara fetbort rent attraktionsmässigt för min del..... Konstigt va?!? För själv är jag ju kort!!!!!
-
images.google.com/images%22fredrik+ljungberg%22&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:en-US&oe=utf8&um=1&ie=UTF-8&ei=RuxdS_SYB9Dm-QbGiqwK&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CC0QsAQwBAsweetstreet skrev 2010-01-25 17:12:26 följande:Förresten vem fan är Freddie????????!!!!!
*dreggel*
Sweet: även Storasyster var ju inne och skrev på nätterna då. Undrar hur hon har det nu för tiden? -
Äsch den länken blev kajko. Men det är ju bara att googla och titta på bildbevis.
Freddie och Brad Pitt är de absolut snyggaste jag vet. Och det lustiga är att min jobbkollega har exakt samma smak (hur ofta händer det?). En gång på konferens i Åre skulle alla lista sina "Fuck five" (de gör väl det i Vänner tror jag?) och då hade vi typ 4 av 5 lika. Brad är dessutom lite fulsnygg sådär sexigt, med ringar under ögonen mm.
Sweet: du försvann väl igen men vad jobbigt det lät att du inte riktigt trivs med ditt jobb?! Jag har alltid fått för mig att du brinner för det du gör men det kanske har ändrats?
Ore: skit med skilsmässan. Är själv skilsmässobarn sedan barnsben, jag hoppas själv på att få vara gift med samme "gubbe" livet ut!
PB: inte är man idiot om man tror på tvåsamhet. Vi är alla olika och det har ju inte med gener att göra om man lyckas hålla ihop el inte Jag tror du skulle passa jättebra som föreståndare; du är engagerad och verkar inte ha svårt för att styra upp folk. Du verkar dessutom ha en del idéer. Kör på! Våga vinn -
Slökollar lite på Familjen Annorlunda. En tanta i 40-årsåldern som redan har 10 barn (el nåt - de är så många så jag har inte riktigt koll) blev gravid igen. Suck. Det är ju lite ojämnt fördelat de där gracerna...
-
Telis: vad otäckt med livmoderinflammation - inte att leka med. Bra att du åkte in! Haha, jag sa ju det - nu börjar han vakna till. Hehe... Du kommer att önska dig tillbaka till den tiden när han bara sov
Jag vet att Vänner hittade en lista över de veckor när de har tillväxtperioder (vill äta ofta) men jag hittar den ingenstans. -
AM: jag kan rekommendera följande gratis-antivirusprogram: www.free-av.com/en/products/1/avira_antivir_personal__free_antivirus.html
-
Lappis: det är inte så att du också har endo? Kommer inte ihåg om du har kollat det, men visst har man väldigt ont vid mens om man har endo?
AM: har du testat Picasa (Googles gratisvariant)? Hur bra som helst! Som Mrs Google skulle det ju passa dig
Snaily: du tror inte du har fått ngn infektion du också? De har ju varit där inne och grejat menar jag. Det låter väl inte helt normalt eller...? -
Telis: härligt med viktökning!
Oupsie: starkt att ringa jobbsamtal - sådant är alltid ångestframkallande!