Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ja usch stackars barn. Hoppas de får all hjälp så att de inte gör samma sak mot sina barn så småningom... Den mamman måste vara seriöst psykiskt sjuk.
Ja usch stackars barn. Hoppas de får all hjälp så att de inte gör samma sak mot sina barn så småningom... Den mamman måste vara seriöst psykiskt sjuk.
BS: låter jättmysigt med Astrid, jag tycker namnet passar henne kanon! Jag är lite avis på dig som har en ny liten bebis...
Snaily: bock på det!
Tydligen ska den där intensiva inskolningen funka jättebra, hade gärna testat den om det gått.
Tinga: dagis bygger ju på att vi människor är flockdjur så förhoppningsvis kommer Piff och Puff att falla in i flocken snart och börja äta. Förhoppningsvis blir de så stimulerade att de blir hungriga och så ser de ju hur de andra barnen gör. Jag hoppas verkligen det iaf! Det finns ju många exempel på barn som aldrig har sovit på dagen hemma men som gör det på dagis... Skönt att de inte var minst iaf.
Telis: det lät ju jättebra, vad skönt att ha träffat personalen innan!
Snaily: ofta har man liten mage om man har bra magmuskler, de håller liksom in.
Ngn som vet vad som händer om man tar bort vänner från FB? Jag har några som jag aldrig ha kontakt med längre som jag lika gärna kan skippa - men får de reda på att jag tagit bort dem då? Skulle kännas lite taskigt...
Hej Sweetan! Jadå, det är bara runt BIM (ruvning) och när tanten kommit som jag blir lite låg (det är ju även tanthormoner som gör en låg), annars mår jag bra!
Jag tippar på 52 cm och 3,6 kg Jag tror han är lite mindre pga av den lilla magen
Jag blev så semmelsugen förut men de var slut på bageriet I desperation gick jag tom till Hemköp för de brukar ha men inte där heller... Attans.
Sweet: jag tror det jobbet kommer att komma i din väg när du minst anar det. Kanske Oraklet på Östermalm kan säga NÄR?! Jag har faktiskt läst om Fika i ngn tidning
Parnassia: vad kul med namn - vi har ett killnamn klart utifall att
Ytterligare en i fd föräldragruppen som ska ha tillökning - herrejättejävlar vad de ynglar av sig...