• muggles

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Alltså jag använder profylax lite halvt på skoj när jag slår mig men jag tycker faktisk att det funkar lite

• muggles

Kängu: ja tis låter bra! Kan du komma till "vanliga" stället el behöver du vara närmare ditt jobb (som jag har glömt var det ligger)? Piggelin vill du hänga på?

Nenne: tjohooo - var är du - ligger du och pökar för fullt?!

• muggles

Maken kollar på inspelat Band of Brothers (krigsporr) medan jag hänger här - tur att ni finns! Kl 21-23 blir det Collision! (Ni har väl inte missat den?)

• muggles

fru AM skrev 2010-01-06 11:28:19 följande:

Gör mig redo får årets drabbning: rea på NK ... En barnfri eftermiddag - bara jag och kreditkortet Och så småningom fika med kompisar!
    Låter grymt trevligt!!

Koko: lät jättegott med röding och sherrysås - kanske ngt för oss när fiskaffären har öppnat igen.

Snorkis: skönt att du fick hjälp!

Snaily: vad jobbigt med olika besked men jag skulle gått på råden från tråden - här finns ju mkt erfarenhet Skit att det ska krångla när det är helgtider!!!

Håller på och packar ner alla julsaker, idag ska granen ut (snyft, den var så fin och tät i år och har knappt barrat nåt). Har även packat 5 andra kartonger så nu står det kartonger lite överallt, suck nu börjar kaoset.

BS: skitjobbigt med Iris anfall! Vi har trots här också men än så länge inga slagsmål...
  • muggles

Frejis: kul med lite rapport! Ja understimulerad kan man bli av allt torkande, blöjbytande och matande. Helt normalt om du frågar mig Man är bara en servicestation i början - öppen dygnet runt

• muggles

EA: BUH!!! *skrämmer bort tantjäveln* Hade inte ni hus nu också? El är det "bara" radhus? Jag tror ni borde få ok från banken - det handlar ju inte om några jättelån (iaf inte om man jämför med Gbg).

Snaily: men jäkla skit med blödningen! Men hoppas nu det blir bra med sprayandet iaf.

Vickan: tja, man överlever...

Apropå potatisen så misstänker jag att man blandar potatis och kantareller på ngt sätt men vill veta hur

• muggles

EA: det är jobbigt att jämföra med kompisar, hoppas nu inte de hinner före för jag vet hur du kommer att känna då... Men nu är det snart ivf för er och då jäklar!

• muggles

Telis: nejdå, när Nenne har kommit dit har du kommit förbi kräk- och sömnbriststadiet Det är nog ingen brådska iofs med barnrummet - förmodligen kommer Telle inte att sova där på många månader än
    JAg håller med dig ang din mamma och hennes åsikter. Du får helt enkelt "stänga öronen", typ säga "jaja" och tänka på annat medan hon går på. Men visst är det tröttsamt! Hoppas verkligen att inte jag blir sådan när Moa är vuxen!

• muggles

Nenne: men jag tror att det lever därinne -du har ju en assnygg hylla nu! Symptom!

Själv är jag hemma och sjuk idag (ont i halsen, hostig). Försöker kurera mig så att jag kan tapetsera på lördag och övht orka med flytt mm.

Liten: är det lika tråkigt på jobbet trots att du fick din nya tjänst?

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter