Ore, spara lite på krafterna till förlossningen också, det är inte klokt vad du jobbar där hemma!
MSW, skönt att operationen är avklarad och att du är hemma igen! Hoppas att återhämtningen går fort!
Grattis till skålen, AM, den var också jättefin!
Lappis, jag tror att det är väldigt vanligt att man funderar på om man verkligen fattat rätt beslut när man har tagit ett sånt stort beslut som ni har tagit. Jag tror absolut inte att du kommer att ångra dig om du inte försöker med homeopati, ni verkar ju ha landat så bra i adoptionsbeslutet och du har ju inte heller en väldigt stark längtan just efter att vara gravid eller nödvändigtvis få biologiska barn (även om jag självklart förstår sorgen över att inte få några). Jag tror att det är omöjligt att prova något nytt utan att genast börja få en massa förhoppningar igen och lägga en massa energi på om det funkat eller inte, vad man kan göra annorlunda osv. Men det är ju bara du själv som vet hur mycket du orkar och om det är värt det.
Fast jag är också otroligt skeptisk till homeopati så om det gällde en ny IVF-metod som verkade mycket bättre än dagens så kanske jag skulle säga att "det är klaaaart att du måste prova!"?
mugglan, hoppas att det gick suuuuuperbra på visningen idag och att ni aldrig mer behöver släppa in någon i lägenheten!
Nu jäklars hålls det tummar och tår och andan och allt man kan hålla för gosnosen!! Nu måste det vara nära testdagen. Hoppas, hoppas, hoppas!