• Telis

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Mitt FSH låg på knappt 10 tror jag, det tyckte min läkare var lite högt men absolut inte för högt. Men sen visade det sig ju ändå att mina ägg var jättedåliga. Frejis låg nog lite högre än mig har jag för mig men hon lyckades ju på egen hand ändå. Så det där värdet kanske ger en liten indikation men man behöver ändå inte ta det som dagsens sanning.

Undrar såååååå hur Frejis och Bumsis har det!!

• Telis

Skönt att febern nästan är borta, AM!

Och hurra för att lunchen gick bra, Tinga!

• Telis

Lappis, jag blev så nyfiken att jag var tvungen att gå och titta - 8,8 hade jag i FSH. Som referensvärde står det att över 13 räknas som klimakteriet. Så sååååå högt var det ju inte? (Fast vad hjälpte det....)

Nu finns det två nya superfina bilder på Cicci med dotter i galleriet!

• Telis

Lappis, ja därför tror jag att man inte ska lita alltför mycket på det där, ingen verkar veta helt säkert ändå.

Ore måste ju bara vara på BB nu! Vi får hoppas på en rapport via muggles snart.

• Telis

Visst är det så, PB! Jag läste i någon annan tråd här på BT för ett tag sedan där någon sa att man inte skulle stressa fram ett beslut att skaffa barn och att det fanns mycket hjälp att få som lite äldre som tex "inseminationer och adoption". Jag orkade inte ge mig in på någon diskussion där men man önskar verkligen att folk förstod att det INTE är så enkelt och att det inte finns några lätta lösningar, trots att det finns en massa medicinsk kunskap idag som inte fanns för bara några år sen.

• Telis

Passionsblomman, 10 är inte katastrof!

gosnosen, jaha så ni har inte åkt än! Väderprognoser i all ära men dom har ju ofta fel. Ni kommer att säkert att få det jätteskönt - semester, varmt och regn låter ändå bättre än jobb, kallt och regn.

• Telis

Stort GRATTIS till Goa Moa idag som har namnsdag och stort LYCKA TILL till Blivande fru L på äggplocket!!

• Telis

GRATTIS Ore!! Åh, vad det ska bli spännande att få höra mer så småningom!

• Telis

BS, är det du som är nästa man till rakning nu?

• Telis

Jag har varken hört klökas eller ulka förut, däremot så skulle jag säga hulka.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter