Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Här finns blomgunga och molngunga, skriv gunga i sökfunktionen längst ner till vänster:
www.barnensgruva.se/
Iris har en molngunga fast hon har inte riktigt vuxit i den än.
Här finns blomgunga och molngunga, skriv gunga i sökfunktionen längst ner till vänster:
www.barnensgruva.se/
Iris har en molngunga fast hon har inte riktigt vuxit i den än.
Eller, jag har ingen aning om hon har vuxit i den nu faktiskt, det var i somras hon tyckte att den var lite läskig, då höll hon på att öva på att gunga på "riktig" gunga utan ryggstöd. Bildäck gick ju bra redan då förstås, de är ju lite stadigare.
Hej AM! När och var ska vi ses på måndag?
AM, Golden Hits 11.30 blir jättebra, där var jag ju med Cicci sist så dit hittar jag! Jag jobbar ju i Solna så det blir till att ta bussen in och sedan gå en liten bit men att äta tidigt är bäst för mig också, jag blir så hungrig och illamående annars.
MSW, oj, är det redan dags! Stort lycka till men så klart att det kommer att gå bra! Var det mjälten som skulle bort? Min pappa var tvungen att operera bort den men han verkar klara sig alldeles utmärkt utan, han är noga med att vaccinera sig bara ifall att han blivit mer infektionskänslig. Hoppas att det hjälper upp dina värden nu också!
Gosnosen, så det är ett tag kvar till testdatum än, det finns ju inget värre än att gå och vänta! Kram tillbaka så länge!
Muggles, var det ungefär samma utrop och samma hyra på den andra lägenheten?
Vi ska ut till mina föräldrar och äta middag på fars dag men jag är rätt säker på att jag fick någonting på mors dag även om jag inte minns vad just nu så något litet från Iris till sin pappa ska vi försöka få ihop hon och jag. Min pappa skulle nog uppskatta om vi bakade något och hade med oss men jag vet inte om vi hinner eller orkar det.
Telis, gravidnästäppa varar ju i flera månader på slutet och inte bara det stipulerade tio dagarna som står på nässprayerna men jag tror att det är flera av oss som struntat fullkomligt i de tio dagarna och vi har lyckats bli av med nässpraysberoendet efteråt i alla fall. Själv är jag säkert över tio dagar redan. Fast det klart att du kan ju ha råkat ut för en förkylning bara så att det släpper ändå.
Telis, jag hade också problem med att inte kunna ligga på vänster sida efter sprutan men tack och lov kan jag fortfarande ligga på rygg, jag fasar för när det är slut med det.
Telis, som sagt, jag struntar fullkomligt i de tio dagarna, gjorde så förra gången och upptäckte att det gick alldeles utmärkt, tog kanske en vecka eller två att vänja sig av med den efteråt. I takt med att gravidhormonerna gick ur kroppen så återvände ju näsan till det normala tack och lov.
Ont i armen ja, jag minns inte att jag hade svårt att jobba med den, när jag sitter och skriver på datorn så behöver jag ju inte lyfta armen. Det var mest om Iris började klättra på mig när jag satt i soffan och kom emot armen eller när jag skulle sova som det var ett problem men jag skulle absolut inte vilja ha den där sprutan ogjord.
Jag får förresten också hasa långsamt till lunchen men det får gå.
Telis, jag kan rekommendera något slags stöd för magen, då försvinner mycket av det onda, typ en gördel.
Pepparkaka och mörk choklad, bläh, GB Sandwich med pepparkaka, dubbelbläh!
Blivande, nu måste det bara lyckas för nästa ivf:are här så oddsen borde ju vara goda rent statistiskt här i tråden!