Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Vad det gäller det vanliga influensavaccinet så har jag tagit det också, det går bra när man är gravid, fast man skulle helst ha kommit förbi en viss vecka, minns inte men gissar att det var första trimestern man skulle ha passerat.
Jag är väldigt skeptisk till homeopati så det är inget jag skulle känna att jag missat men jag vet egentligen inte så mycket om det ska jag erkänna.
Ser fram emot lunchen imorgon och hoppas att jag inte glömmer att få selen med mig till jobbet. I och för sig vet jag inte riktigt hur jag ska ta mig dit för jag har fått så ont att jag knappt kan gå men det får lösa sig. Hoppas att jag inte blir sjukskriven men det börjar kännas som att det finns risk för det.
Ivf och långtidsodling i Falun börjar kännas som att man ska räkna med att få väldigt få ägg om ens något till frysen efter vad jag hört och läst här?
Passionsblomman, jag klarar inte att läsa dina fantastiska inlägg utan att börja gråta. Hoppas att det är gravidhormoner för jag har blivit så otroligt känslig att det känns jobbigt att tänka sig att det ska vara så här resten av livet!
Nja, Tingas hus var inte något för mig faktiskt men annars ser jag husannonser varje vecka som jag verkligen önskar att jag hade råd att slå till på.
Vårt vardagsrum är rena lekstugan, leksaker precis överallt, suck. Har insett den största nackdelen med att ha sovrummen på övervåningen, Iris kan ju inte sitta ensam uppe i sitt rum och leka medan vi är här nere så hon måste ju få leka här nere där vi är. Nåja, barnen blir väl äldre så småningom och allt kan förpassas upp på övervåningen. Tills dess får man väl stå ut...