• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Parnassia - min busskompis vet om alla våra försök och har mött mig de mornar då mensen precis har kommit. Sa till henne idag att kanske får vi barn som är jämngamla ... vilket känns himla härligt! För det mesta så känns det så bra och så rätt med adoption men visst kommer sorgen över ett biobarn alltid finnas där djupt, djupt i ens hjärta.

Alla julklappar är köpta men nästa projekt är att slå in dem. Satt i fredags hela kvällen framför tv'n och slog in alla pappas ostar, kaviar, sill etc. Det blev så himla bra! Tror han kommer att bli jättegla! Igår var det pyssel med julkorten istället.

• Lapinette

Telis - förstår känslan! Har inte flyttat så många gånger i mitt liv men usch vad jag har varit ledsen ... fast det har alltid blivit bättre!

• Lapinette

Absolut Telis - det funkar! Själv klistrade jag in bilder från våra semestrear i julkorten ... alla andra har ju sina barn med så varför kan inte vi får summera vårt år utan barn?!

• Lapinette

Måste tillägga - jag älskar fina kort! och har alltid gjort!

Märker ni att jag övar inför julrimmet . Så nej tack till tomtehälsningar via internet och ja tack för fina julkort.

Telis - tack, tack ... ska påminna dig när du skriver här inne om några år och har skickat iväg Televinken med tomteluva. Värst i den klassen är min kusin som skickade iväg ett nakenfoto på sin son i tomteluva ett år. Hur kan man?!!!

nennelainen - har du ringt än?!!

• Lapinette

Telis - I promise, jag kommer att påminna dig.

• Lapinette

Nej, looova att ni inte skickar nakenkort! Tyckte så synd om sonen som stod där naken och utan vetskap om att all släkt och vänner skulle få se honom så.

• Lapinette

Parnassia - jag kommer faktiskt inte ihåg men en så där 4-5 år.

• Lapinette

Parnassia - komiskt att du nämner "Cars". Såg nämligen den i söndags . Gillar tecknat och emellanåt när vi är ute och handlar slinker en sån DVD med hem. Såg även Bee movie härom kvällen.

• Lapinette

Apropå film är det någon som kan tipsa om någon bra film som går just nu. Har fyra biocheckar som går ut i slutet av januari.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter