• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

AM - låter jättehärligt och ser själv framemot lata dagar vid poolen . Förstår att två veckor känns lite för långt. Har alltid förespråkat 10 dagars semester ... lagom.

• Lapinette

nenne - jag skulle ha tänkt som dig. Det är ju i naturlig cykel så det borde vara från mensens senaste dag. I sådana fall ligger du ganska lika med min busskompis ... enkelt att hålla reda på dig (för mig) .

• Lapinette

Hur tänkte gyn? Förklarade han/hon varför de anser att du är i vecka 5?

• Lapinette

En snurra??!!! Så snurrar hon på den får hon olika värden varje gång? Hmmm... *snurr, snurr*, japp du är i vecka 18. Gratulerar! Sa du åt henne att ägget var långtidsodlat?

• Lapinette

Telis - jag hade också blivit superarg och speciellt vid en så stressad situation. Själva brukar vi leta efter konsertbiljetter (eftersom de köps typ 10 mån innan). Har ett stället där vi ska lägga dem på men ibland hamnar de kvar i en handväska eller läggs någon annanstans. Letade senast i förgår efter biljetterna till Bounce som vi ska ge bort i julklapp. Blir tokig på sånt och självfallet skyller vi på varandra!

• Lapinette

Jösses vad det snöar!!! Tänker stanna inne tills det slutat.

• Lapinette

Liten - instämmer! Har precis ätit här på kontoret. Vill inte gå ut och nu slank även en Lindt chokladbit ned. Har en massa choklad, frukt och saffranslängd här på jobbet. Inte bra men himla gott!

• Lapinette

Härligt med sprit ikväll mugglan men vad fasen är det för skitslem du har fått? Ikväll blir det lite skumpa hemma hos oss med vän från Frankrike och sen restaurangbesök. OM han nu har lyckats landa i snöovädret?!

• Lapinette

Oraklet på Östermalm! En liten busig kille !!! Det blir en perfekt distanskompis till vår . Ibland blir jag rädd över mina överoptimistiska adoptionstankar. Socdamen har inte ens ringt tillbaka så vårt brev har hamnat i någon snödriva ... vi kanske aldrig blir godkända ... köerna kanske växer lavinartat det närmaste halvåret osv.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter