Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Jag jobbar också t o m tisdag. På onsdag drar vi ned till svärmor.
Jag jobbar också t o m tisdag. På onsdag drar vi ned till svärmor.
Tinga - skickar massor av kramar! Usch vad trist att det har gått bakåt i utvecklingen IGEN. Förstår att det känns tröstlös och dina känslor. Helt naturligt och jag hade absolut själv känt mig så jäkla uppgiven, kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom. KRAM
Snaily - vad gulligt att din make tutar när ni passerar nennes stad. Antar att ni kom fram välbehållna och just nu är ute och besöker Telis (har för mig att det var idag ni skulle dit). Hängde även kokisen med? Lite nyfiken blir jag allt ... men idag föredrog jag att få sova lääänge.
Mår prima! Så skönt fast jag blandade vilt igår, champagne, mumma, snaps, rödvin och calvados MEN bara en av varje
. Jag var verkligen i mitt esse så stackars mina bordsgrannars (satt i mitten så jag får nog säga stackars hela bordet) för min mundiarre. På tal om att prata mycket och ångra sig dagen efter att man emellanåt inte tonade ned sitt snack. Ja, ja ... lär nog inte se dem på länge (makens kollegor + fruar).
Idag ska jag bara mysa omkring i min kimono tills det är dags att gå på bio i eftermiddag. Så skönt att bara softa och inte göra många knop.
Vänner - hur mås det?
Vänner - trist med ryggen men skönt att massören kunde hjälpa till så det förhoppningsvis kommer att bli bättre.
Och i Stockholm snöar det igen. Helt otroligt vad mycket snö som kommit denna veckan.
Telis - tack! Bockar av svullna fötter på min lista.
Snaily - hälsa Page!!!!
PB - God Jul!
Ego - min make ringde så vi hade confcall via Skype med min pappa som precis hade fått sina julklappar. Han var såååå glad! Sen öppnade han fotoboken och man kunde riktigt höra hur glad och känslosam han blev. Åhhhh... vad jag är glad över att jag har gjort honom så glad!
Blir aldeles sentimental.
Piggelin - vad härligt att ni också har fått snö! Vår fasa just nu är att vi kanske inte kommer iväg till svärmor på onsdag. Just onsdag har de sagt att det ska snöa en massa igen och senast i helgen när det snöade blev 6 plan inställda från Skavsta och 9 försenade.
Jäkla orutinerade Skavsta. De hade tre avisningsfordon varav en var trasig och de andra två gick sönder.
Ja, visst är det vackert med all snö!!! Som sagt, kommer vi inte iväg på onsdag så erbjöd min kompis (vi var där på middag igår) att vi kunde fira jul med dem. De har en massa kompisar och lite släkt hemma. Sen sa hon något så himla sött att hon gärna hade burit vårt barn om hon nu inte var så gammal (hon har passerat 45). Hon har så lätt för att bli gravid (fick sitt senaste och fjärde barn när hon var 41) och har alltid mått så bra under graviditeterna.
nenne - grattis till dig och mamma!
AM - såg en liten med rosa pulka och matchande rosa hjälm igår men ingen guldpulka.