• Lapinette

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Jösses!!! Själv tränade jag med min partner ca 4-5 gånger i veckan, tävlade på helgerna och så gick jag på Lasse Kühler 3 kvällar i veckan. Ibland sprang jag från den ena träningen till den andra. Men det här var bara typ mellan jag var 14-18 (dvs när det var som värst).

• Lapinette

Piggelin - det är en känd dansskola i Stockholm där bl a Peter Jöback, Pernilla Wahlgren har gått.

Tycker det är helt ok att vara på jobbet. Sitter och pysslar med saker som ska ut i januari och så är det en massa fika hela tiden .

• Lapinette

Näh!!! Så må skit ni allihop som är gravida - det är rätt åt er!!!! He, he!

• Lapinette

Mrs B - usch, vad trist med magsjuka. Hoppas det hinner gå över så ni får en lugn och skön julafton.

Snaily - jag träffades Korvens kusin igår - Cardiganen som bor granne med oss. Han är så gullig!

Annars ... sista arbetsdagen innan jul. Imorgon drar vi (förhoppningsvis)!

• Lapinette

Ska in och kolla på yr.no för att se när de planerar att nästa snöstorm ska passera.

• Lapinette

Hmmm.. mellan midnatt och 08.00 på morgonen ... jag hoppas det slutar sen så vi kommer iväg vid 11.30-tiden.

• Lapinette

Ja, för inte nog med svärmors goda middag på julafton så har maken bokat en av mina absoluta favoritrestaurange till Annandagen. Jag kommer rulla mellan vårt rum och solstolen i Thailand!

• Lapinette

EA - det är till svärmor vi ska. Thailand är inte förrän nästa år den 2 januari. För mig är det ok att vara hemma över jul men maken skulle bli såååå besviken om vi inte kommer iväg.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter