Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Snaily
oooh hoppas allt gick bra idag på ÄP!!!! Visst är de bara världens bästa personal där i Falun?!?!!! Så bra! Vem hade du som plockare?
Snaily
oooh hoppas allt gick bra idag på ÄP!!!! Visst är de bara världens bästa personal där i Falun?!?!!! Så bra! Vem hade du som plockare?
Grattis ni fina födelsedagsrfirare!!!!!! *krull- och knulltrumpeter*
telis
vad jobbigt att ni inte kommit i ordning med amningen och att han inte går upp i vikt, plutten!!! Låter som en smärtsam historia det där, jag ryser av allt prat om sårskorpor på bröstvårtor och wooaaah....!
Vickan
Oj, ja nu är det verkligen inte långt kvar, och du kan ju inte byta med maken heller direkt. förstår att det känns skitläskigt! Men vad kul att Trollet snart är här!!!
AM
ja just det den där sjalen för 6000 spänn, köpte du den????
hej Lappisen!!!!!!
Allt bra!! Hur är det själv, har du allt färdigt för toastandet nu?
EA
Botar problem vet jag inte, men du börjar ju om från noll. Långa metoden har ju läkarna mer kontroll över din kropp, korta metoden funkar kalasbra på folk med PCO som har många ägg men som inte ägglossar.
EA
symptom:
Foglossning?
hungrig som FAN på eftermiddagarna (alltså det blir verkligen PANIK om jag inte får något att äta)
ömma, snygga tuttar
Andfådd
äh, ja inte vet jag vad mer. Jag är inte trött, illamående eller så, känner mig bara jävligt förväntansfull och lite otålig att det inte syns samtidigt som jag vill dra ut på tiden så att jag får vara gravid jämt. Hoppas du också blir det snart!
jag tror du behöver en groumpffh-kram, PB!
Det är en skitjobbig grej man går igenom men det är skönt om båda stöttar varandra för det är ingen enkel resa för någon.
lappis
behöver du hjälp med sångwritandet allts? Vad har du fastnat på? Fast jag tror det kommer bli hur bra som helst!
god morgon!!!!
Snaily ? 13 ägg!!! Grattis, grattis!!!!! Maken undrade om tidningen med Audi S4 fanns kvar. Den var visst väldigt fin.