Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

AM
    Here I come to save the daaaaayyy!!!

• nennesjuttioåtta

Tänk er det där i pompös operaentré

• nennesjuttioåtta

muggles
    jag har inte ditt nummer

• nennesjuttioåtta

Nä nu ska jag åka hem, svida om till mysdress och gå på pilates för att sen bonka på maken i duschen. Yiiihaaa!

• nennesjuttioåtta

hej junilejon!
    MSW har hela listan men det är en hel del faktiskt. Vänner är någon vecka efter Liten och sen kommer väl Snorkfröken, jag och BlivfruL i strid ström sen i juli-augusti.

Snaily ska snart på ÄP, Passionsblomman ska börja spraya och EA har skickat sig på remiss så en hel del IVFer är på gång nu också.

Sen vågar jag satsa pengar på att mugglan och september plussar snart. Och att Lapinette slöjdar till livmodern och råkar hoppsanhejsan bli på smällen i NYC.

*gnuggar spåkulan*

MSW förresten, jag tror jag har bf 12 augusti.

• nennesjuttioåtta

Muffinstönt
    Oh, klart du ska åka till Vietnam!

Snaily
    Vad kul med jobbet! Förstår dock våndan, men oftast blir ju ens val i livet det som gör att man är den man är. Så oavsett stanna eller gå så blir det ju rätt till slut ändå.

FREEEDAAAAGG!!!

Visst ja, glömde Parnassia i BF-rapporteringen. Sorry!

Sweetiepajsaren

• nennesjuttioåtta

vi ska på två bröllop i år, men jag vet om två till men där är det enbart familjesammankomst eller också hör jag inte till kretsen. Förra året var väl inget alls så nu börjar det röra sig igen. KUL!!

• nennesjuttioåtta

Gäller bara att hitta en snygg klänning med plats för en liten putmage.

• nennesjuttioåtta

Pilates
    blev en trevlig upplevelse när min träningskamrat rullade av bollen. Annars fick jag väldigt ont i bäckenet av det, men det är nog bra att gå några gånger för att få in övningarna och så.

AM
    Första i april (v20+??)och andra i mitten av maj (v28). Helst en lång klänning tror jag, för jag har så fula ben. Fast å andra sidan är jag så kort så då ser jag väl ut som en liten tipi.

• nennesjuttioåtta

Undrar om det är mitt sneda bäcken som jag har ont i (som jag brukar ha då och då) eller om det är foglossning redan? För annars brukar det göra ont i ena sidan men nu gör det ont på båda och mer mot mitten (svanskotan). Varje dag, stegrande mot kvällen.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter