Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Ja, var är Hattis och Porchez?

• nennesjuttioåtta

shit vad ni skirver, flera sidor att läsa ikapp REDAN! AAAAH!!

• nennesjuttioåtta

tack AM!!!

Vickan
    jag har inte så många klänningar, de jag har har jag använt på bröllop redan och de har definitivt ingen plats för någon mage. Däremot skulle de sitta fint över tuttarna nu *flashar*

Mina ben är ju vita, ganska tjocka för resten av min kroppsbyggnad och dessutom helt blåsprängda. Det finns iofs strumpbyxor men det döljer inga fula knän och fotbollsvrister.

• nennesjuttioåtta

Cicci
    Vad snällt! Jag lånar gärna, om det passar.

• nennesjuttioåtta

Cicci
    woaaah, jag hade också blivit rädd om jag hamnat på ett sånt bröllop. Hjälp! Det är inte mycket jag tycker är läskigt men sånt där ger mig kalla kårar. Mer än harkrankar till och med.

• nennesjuttioåtta

jag kan ju, av egen erfarenhet, säga att den där jag fick mest alkohol på var INTE den roligaste bröllopsfesten. Urk. Och pinsamt. Fast det var ju inte deras fel, för jag svalde alldeles själv.

Jag tror mycket hänger på bordsplaceringen. har man en trevlig middag (=har tur att hamna vid ett trevligt bord) så klarar man sig utan alkohol. Däremot hatar jag att dansa nykter. Sen ska man inte vara full med lösnaglar som lossnar när man applåderar efter ett tal. Nej vänta, det var inte tips ni ville ha i den här tråden, ni har ju varit med förr.

• nennesjuttioåtta

Muggles
    fick du inget utslag på ÄL-testen? Eller har du kollat med VUL?

• nennesjuttioåtta

mugglan
    groummmppppfffhhhh!!!!!!!!!!! *kramar om länge och varmt och skönt*

• nennesjuttioåtta

muggles
    Önskar att min spådom slår in snart!

• nennesjuttioåtta

Mugglan
    det är knappt jag fattat det själv.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter