Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Ja, var är Hattis och Porchez?
Ja, var är Hattis och Porchez?
shit vad ni skirver, flera sidor att läsa ikapp REDAN! AAAAH!!
tack AM!!!
Vickan
jag har inte så många klänningar, de jag har har jag använt på bröllop redan och de har definitivt ingen plats för någon mage. Däremot skulle de sitta fint över tuttarna nu *flashar*
Mina ben är ju vita, ganska tjocka för resten av min kroppsbyggnad och dessutom helt blåsprängda. Det finns iofs strumpbyxor men det döljer inga fula knän och fotbollsvrister.
Cicci
Vad snällt! Jag lånar gärna, om det passar.
Cicci
woaaah, jag hade också blivit rädd om jag hamnat på ett sånt bröllop. Hjälp! Det är inte mycket jag tycker är läskigt men sånt där ger mig kalla kårar. Mer än harkrankar till och med.
jag kan ju, av egen erfarenhet, säga att den där jag fick mest alkohol på var INTE den roligaste bröllopsfesten. Urk. Och pinsamt. Fast det var ju inte deras fel, för jag svalde alldeles själv.
Jag tror mycket hänger på bordsplaceringen. har man en trevlig middag (=har tur att hamna vid ett trevligt bord) så klarar man sig utan alkohol. Däremot hatar jag att dansa nykter. Sen ska man inte vara full med lösnaglar som lossnar när man applåderar efter ett tal. Nej vänta, det var inte tips ni ville ha i den här tråden, ni har ju varit med förr.
Muggles
fick du inget utslag på ÄL-testen? Eller har du kollat med VUL?
mugglan
groummmppppfffhhhh!!!!!!!!!!! *kramar om länge och varmt och skönt*
muggles
Önskar att min spådom slår in snart!
Mugglan
det är knappt jag fattat det själv.