Jag vill att pappa leder mig till altaret...
Men Sötaste skribent, endast svenska kyrkan ändrar sig efter mode, inte andra samfund
Inte ser du att andra samfund har ändrat sig? tack o lov!!!!
Halleluja!!!!:)
Men Sötaste skribent, endast svenska kyrkan ändrar sig efter mode, inte andra samfund
Inte ser du att andra samfund har ändrat sig? tack o lov!!!!
Halleluja!!!!:)
Chris:
Jag tycker brudöverlämningen är vackert och därför ska du följa ditt hjärta hålla fast vid att det inte är kvinnoförtryckt som många trångtsynda människor tycker.
Har jag skrivit lilla du?
Konstigt att plötsligt blev mina inlägg och dina inlägg skriva av samma person. Ingen av oss skrev lilla du, eller hur.
För att vi delar många åsikter? tråkigt att man inte kan diskutera utan påhopp.
absolut, det håller jag med:)
men man får väl vara med och diskutera? Men det konstiga är ju att det alltid pratas om "kyrkan" och att man ska ta för givet att det är svenska kyrkan vi talar om. Det finns många svenskar som tillhör massa olika samfund, eller hur?
Boka den ortodoxa kyrkan så har du löst "the problem"
skämtåtsido, kolla vad din kyrka tycker,
En sak som jag tycker är tråkigt att man ska göra en höna av en fjäder, vill tösen bli överlämnad av hennes far varför ska icke bokstavligt "stenas till döds" här på forum?
Om bruden inte har tänkt eller funderat på att det kan förknippas med kvinnoförtryckt eller heller inte hennes gäster, vem är det då som skadas? Ni?
och inte kommer hennes gäster peka på henne när hon går in med sin far" skit kolla in bruden som kvinnoförtrycks av den manliga rasen"
Jag tror AnnaS82 och resten som vill bli brudöverlämnad har försvunnit då flera diktaturer härjar på forum med sina extrema åsikter! och alltid är det samma personer år efter år...
Chris: Bravo! älskar dina inlägg:)
haha
skrattade inte du när du läste den?
så länge det finns komiskt inlägg så kan man får vem som helst skratta!
hahahaah
Sämsta inlägg hittils att jämföra folkmordet på judarna med brudöverlämning!
Patetiskt!
Här kommer en ny sida med brudöverlämning,
www.brollopstorget.se/Forum-2-2/m3591187.html
hoppas du får gå med fin morfar:)
om du inte fattar ironi så är det bättre du läser inlägget 2 gånger!
fattar du inte att det är fejkkonto bruden har?
ser du mig le via skärmen så måste du ha en high tech data..hahaha
Ta inte allt personligt härinne, även om du är känslig mot alla inlägg.
kan man göra nått mer än smiley:)
och du kallar inte detta för personangrepp?
Passtionsblomman får bara det hon förtjänar!
haha, akta så du inte får varning för att du tror det är fejkkonto, det kan man också bli varnad för:)