• Chocladmonstret

Suitopia

Fick precis ett nyhetsbrev ifrån www.suitopia.se

Nu kan man beställa smokings, Frack, Frpckcoat etc ifrån dem, ca 2000kr. (beställer kostym som vanligt och sen mailar dem att man vill ha ngt annat, typ Jaquett)

Min Man köpte sin bröllopskostym därifrån förra året och vi var väldigt nöjda.

Mvh
    Sofia

• Svar på tråden Suitopia
  • KatjaB
    Sassabrassamandelmassa skrev 2010-02-01 21:07:35 följande:
    Jag menade mer generellt :) Haft den fetishen sen en av advokaterna i Ally Mcbeal hade det för typ 100 år sedan.. :)
    Men hade inte de ganska ljusa kostymer? Eller minns jag helt fel nu?
  • Sebastiána

Ni som har handlat på Suitopia, var har ni köpt plastrong/kravatt? Och har ni köpt en matchande väst på Suitopia eller har ni köpt den på samma ställe som plastrongen?

• Sassabrassamandelmassa

Min favvo hade iaf grå kostym med väst, det var gör läckert..

• Karl1970

Oj, Ally Mcbeal var länge sedan. Det var på den tiden det var relativt vanligt att ha tredelad kostym till jobbet.

• Sassabrassamandelmassa

Visst är det trist att inte det är så vanligt längre, sååå stiligt.

• KatjaB

Min sambo har iallafall väldigt bestämd och klar bild av vad han ska ha. Tredelad kostym, vit skjorta, fluga och plommonstop. Tänkte lite förskräckt först att han kommer se ut som Charlie Chaplin Men nu har jag fått se hur han ser ut i plommonstop och kostym och han var faktiskt riktigt fin, hehe

• Sassabrassamandelmassa

Hehe, så länge han skippar mustashen och käppen så blir det säkert gör bra..

• Sebastiána
    KatjaB skrev 2010-02-03 21:57:54 följande:
    Min sambo har iallafall väldigt bestämd och klar bild av vad han ska ha. Tredelad kostym, vit skjorta, fluga och plommonstop. Tänkte lite förskräckt först att han kommer se ut som Charlie Chaplin Men nu har jag fått se hur han ser ut i plommonstop och kostym och han var faktiskt riktigt fin, hehe
    Vad häftigt med plommonstop
  • KatjaB

hahah, han sa att det vore coolt med käpp men jag tyckte att det blev lite väl.. ingen mustach iallafall! plommonstopet är faktiskt riktigt fint, köpte på ebay från england för 200 kr. Den ser riktigt välarbetat ut och ser ingen skillnad alls mot den i butiken i stan som kostade 1400 kr

• Petrailondon

Det låter ju fantastiskt snyggt. Vilka coola bröllopsbilder ni kommer få..

Svar på tråden Suitopia