• Chocladmonstret

Suitopia

Fick precis ett nyhetsbrev ifrån www.suitopia.se

Nu kan man beställa smokings, Frack, Frpckcoat etc ifrån dem, ca 2000kr. (beställer kostym som vanligt och sen mailar dem att man vill ha ngt annat, typ Jaquett)

Min Man köpte sin bröllopskostym därifrån förra året och vi var väldigt nöjda.

Mvh
    Sofia

• Svar på tråden Suitopia
  • varelse

Ja, det kommer säkerligen bli jätteläckra bilder på dig och din m2b, KatjaB!

Vi får se vad min m2b vill ha sen, när vi kommer lite närmre bröllopsdagen. Det är fortfarande långt kvar och min m2b tycker det är lite för tidigt för att planera "sådana detaljer", som han själv säger. Och jag kan förstå honom. Kläder är ju inte det mest brådskande i en bröllopsplanering, direkt. Däremot ska jag tipsa honom om att kolla Suitopia när han är redo att börja kolla in sina kläder. Hihi.

• Sassabrassamandelmassa

:) Tänk att min gubbe sa samma sak, sen så blev det ont om tid tillslut andå. Köp i tid är mitt tipps. Män skall alltid vänta tills sista sekunden..

• KatjaB

så sa min sambo också, sen när jag kom med lite förslag så tyckte han att allt var helt fel o började visa vad han skulle ha, o vips hade han bestämt hela sin outfit, hehe

• varelse

Sassabrassamandelmassa: Jag har försökt säga på alla möjliga olika sätt att ju mer vi kan fixa nu, desto mindre har vi kvar sen och på så vis slipper vi den stressen och kan koppla av mer istället. Funkar inte. Allt jag får till svar är att det är för lååångt kvar. Men han har iaf vart med och godkänt design på inbjudningskort samt bestämt färg till banden på inbjudningskorten. Bättre pyttelite än ingenting alls, right?

KatjaB: Clever! Undrar om jag också ska köra på den... Fast egentligen känner jag nog att det inte är någon jättepanik än. Men jag ska lägga knepet på minnet och köra det ungefär samtidigt som jag beställer min klänning. Det är nog en bra grej!

• Sassabrassamandelmassa

Haha,absolut, lycka till.

• Petrailondon

Tänk att de aldrig kan göra saker i tid :)

• mintursnart

Haha, så sant så sant.

Petrailondon skrev 2010-02-09 18:46:10 följande:
    Tänk att de aldrig kan göra saker i tid :)
  • Sara1976

Min m2b funderar på att köpa Jaqett därifrån, vad betalade ni? Är man snål om man väljer ett av de billigare tygerna? Beställde nu tygprover innan ni köpte?

• orangegirl

Ni som beställt från Suitopia, hur är tygerna? Vi ska gifta oss på en strand i Thailand och kläderna får ju absolut inte vara för varma. Tror ni att Suitopias ljusa tyger funkar?

• Sassabrassamandelmassa

Testa en bommulskostym, de har ju det. Bommul vore väl perfekt?

Svar på tråden Suitopia