Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Min blivande kommer vara 28 och jag kommer vara 22.. Sambon har en 9-årig dotter sedan tidigare :)
Vi kommer att vara 37 båda två. Vi har en tjej som kommer vara drygt 4 och en liten kille precis fyllda 1 på bröllopet.
Tack snälla!!!!! =)
Och lycka till med ert!!
Jag är 35 och min m2b är 45 vi har två gemensamma barn som är 5 och 9 sen har han två innan som är 16 och 19 :)
TACK! =)
Vi åkte till El Gouna, Egypten. Ett perfekt resmål! Tok-lyxigt och alldeles underbart romantiskt.
Kunde inte blivit bättre!
Vi kommer båda vara 29 när vi gifter oss... inga barn ännu, men kommer förhoppningsvis efter bröllopet. Vi är båda lite traditionella på det sättet... löjligt men... jaja, sådana är vi
Vi båda är 26 nu och en månad efter bröllopet fyller vi båda 27. Vi har inga barn och förhoppningsvis kommer de någon gång efter bröllopet, men inget vi har planerat - vi tar bröllopet först och få se vad som händer sen
Ja kommer vara 24 och m2b 27 när vi gifter oss... ush 27 låter så gammalt.. hihiii. Ja som trodde att vi skulle gifta oss innan killen blev så gammal =) hehe! När vi gifter oss har vi varit t-sammans 8 år o inga barn har vi.
Jag kommer vara 23 och sambon 27 :)
Jag kommer vara 25 och sambon 27. Gifter oss på vår 10årsdag! :D Ett barn på 2 år har vi också..