• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • Kråke

Ex animo skrev 2009-12-02 19:15:16 följande:

Vi har precis gift oss (14/11-09) Jag fyllde 29, 4 dar efter bröllopet och på vår honeymoon.Min man var/är 29.Inga barn......men som sagt.....vi har just kommit hem från vår honeymoon
    GRATTIS!!!
  • Cylt

Vi kommer att vara 31 båda två, har en 7-åring sedan tidigare och funderar på om det kanske räcker så... Men det behöver vi inte bestämma riktigt än.

• Mymlan16

Han är 40 och har en 15-åring. Jag 29 och utkämpar en långdragen strid med mig själv när och om det ska bli ett gemensamt barn också (han vill om jag vill). Det ger säkert fantastiskt mycket, men det sätter begränsningar också, särskilt om man ska försöka försörja sig som yrkeskonstnär. Är rädd att man tappar "drivet" coh "bara" bryr sig om den lilla. Men den som lever får se och kärleken är stor =)Och snart blir det bröllop!

• VanessaB

Jag 25 och han 35. 2 barn när bröllopet kommer vara, är gravid nu och bebisen kommer vara ca 3 månader när vi gifter oss.

• Zeraphia

När vi gifte oss (för några månader sedan) var jag 25 och min (då blivande) man var 26. Vi har två barn (på 2 och 4 år).

• 2010 05 01

Vad unga ni är många av er! Jätte kul!
    Jag kommer vara 30 och han 32. Vi har en son som kommer vara 2 år när vi giftre oss i maj :)

• May2010

Jag kommer att vara 32 och han 30 vid bröllopet. Barn försöker vi skaffa redan nu, få se när det tar sig. Inga sedan tidigare.

• lillalyckan

Jag kommer att vara 25 och mannen kommer att vara 34. Inga bebisar men så fort han känner att det är dags så börjar försöken (min klockar tickar så högt att jag knappt hör vad jag tänker nämligen!)

• Sail on Silvergirl

Jag kommer att vara 27, han 39. Han har barn sen tidigare, en på 13 och en på 3.

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?