Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
både jag och min blivande man kommer vara 24, och har en dotter som då kommer vara 9 månader
jag kommer vara 24 och han 25, barn har vi i form av kinesiska nakenhundar;) Andra barn planeras efter bröllopet;)
Jag kommer precis fyllt 27 och han är 30 vid vigseln. Inga barn men efteråt planeras det
Jag kommer vara 27 och han fyller 29 en månad efter bröllopet, barnen hoppas vi kommer sen:)
jag kommer att vara 30 och min M2B 29 vår dotter 2½...
Båda kommer att vara 24, men fylla 25 strax efter bröllopet. Vi planerar inte att skaffa barn någonsin och tycker inte heller att det har något samband med giftermål (för oss).
Jag o min kille fick en oplanerad liten docka för snart ett år sedan, o hon e ljuvlig! hade nog tänkt mig vara gift först,men det har ju egentligen ingen som helst betydelse. men vi vill gifta oss innan nästa barn, så vi har sagt sommaren 2011, då kommer jag vara 33år o han kommer vara 25 år, så det skiljer 8 år mellan oss, o jag e den som fångat lammköttet ;P Sen tillverkar vi nog en mer planerad docka eller dockkille på vår Honeymoon!
Jag kommer att vara 30 och min blivande make 35 när vi gifter oss. Och inga barn utan bröllop för min del!
Jag var 32 och min man 29 (skulle fylla 30) när vi gifte oss i maj. Inga barn sen tidigare men nu finns det ett litet mirakel i min mage, beräknas komma ut i slutet av mars.
Jag kommer vara 28 år (född i december 1981) och min m2b kommer vara 29 år (född i december 1980).
Barn kommer vi försöka skaffa så fort det går (om det går) efter bröllopet..