Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag 30 och han 29. Inga barn än, men planerar att försöka ändra på saken efter bröllopet
Jag 32 och han 29. Inga barn men precis som CeKe hoppas vi att det blir ändrat på det efter bröllopet
31 och 33, inga barn än...Giftemål först =)
Jag kommer vara 26 och han oxå, fast han fyller 27 3 dagar efteråt :) Vi funderar oxå på att skaffa barn efter bröllopet.
Jag var 30 och min man 32. Vi hade och har fortfarande inga barn även om det finns planer åt det hållet efter jul( om allt går vägen). Jag känner som pumpkin jag ville vara ensam med min man ett tag först, och njuta av att vara nygift
Jag 23 och han 28
Förresten, inga barn heller, men innan jag blir 25 och han 30 satsar vi på att göra barn =)
Jag är 38år och han 42 vi har varit tillsammans i 18år ,19år när bröllopet stunder som än så länge är vår hemlighet. Släkten ska vi chocka nu i helgen, undrar vad det ska säga ? Det har nog gett upp upp hoppe om bröllopet mellan oss för längesen. Men lite kul med en nytändning så här efter såååå mång år.
Jag 30, han 29, 2 barn 9 och 6 år gamla.
Han kommer var 24 och jag kommer fylla 24 några veckor efter bröllopet.
Förhoppningsvis kommer vi ha två barn när bröllopet står. Väntar andra barnet i mars och bröllopet står i augusti. Så förhoppningsvis kommer vi ha en busig 2 åring och en lugn 5 månaders :)