jengberg skrev 2010-01-21 20:08:25 följande:
thereseR gud vilka bra priser på klänningar...men vågar man beställa....???? så det inte e nån bluff bara....blir skraj o bli blåst på pengarna ju...hur gjorde du??
Hej!
Jag brukar ju inte ens beställa på HM på postorder för att jag är rädd att det inte ska passa... men här tänkte jag att jag måste chansa. Det är rätt vanligt att beställa från utlandet har jag förstått... bland annat har jag läst en lång tråd om "Kina-klänningar" generellt och hittade en egen tråd om detta företag
brollopstorget.se/Forum-1-81/m3624633.html.
Jag föredrar att läsa recensioner ur kundperspektivet framför säljarperspektivet och här verkar de som fått sina klänningar hittills vara nöjda. Jag känner också att även om vi har det snålt med pengar är det värt att testa när priset är så lågt.
Dock tror jag de skulle höja priserna till ordinarie priser i slutet av månaden. I och för sig är ju dubbla priset FORTFARANDE ett bra pris om klänningarna är fina. Jag får hålla tummarna och se...;)
Det finns andra företag också, de som jag läst mest om (och positivt) är
landybridal.com,
millybridal.com. Det finns en tråd som heter "Nya kinaklänningstråden för femte gången" där BT-folk skriver om fler.