Inlägg från: Rapsbrud |Visa alla inlägg
  • Rapsbrud

MAJ 2010 del 4

Martinaa: Oj vad kul!! Förstår att du blir alldeles stissig, skulle jag också bli om jag fick reda på att min klänning skulle bli klar tidigare än jag väntat mig. Håller tummarna för att du får den snart och att den är fiiiiiiiin.

• Rapsbrud

jaao: Vad kul!! Ja, med att så många tackat ja redan alltså, inte att klänningen är försenad När var det tänkt att klänningen skulle komma förresten?

Roslagsbröllop 2010: Välkommen hit!! Ni har samma datum som jag och min blivande man, kul!

• Rapsbrud

Solist har vi redan fixat, har även bestämt vilka två låtar hon ska sjunga. Vi har ju däremot våra inbjudningar kvar, har inte ens börjat på dem än...

Sitter och laddar för att börja jobba imorgon, känns lite pirrigt...

• Rapsbrud

Martinaa: Japp, första dagen på nya jobbet idag. Det gick bra, många nya namn och annat man ska lära sig bara. Mjo, det börjar ju bli dags för inbjudningarna men som tur är ska vi ju inte skicka så många och alla som är bjudna vet redan vilket datum det är som gäller. Vi ska göra dem själva, har redan köpt hem allt material vi behöver så det är bara att sätta igång! Blir nog nu till helgen tror jag. Vi gifter oss ju den 8:e maj och tänkte sätta 31 mars som osa. Kul att era svar börjar droppa in förresten!

• Rapsbrud

EmMagnus: Stackars dig som blev fast i snöstormen! Det kan inte ha varit kul, tur att du kom hem till slut i alla fall.

• Rapsbrud

patrikoannika: Grattis på 10-årsdagen!

HelenaO: Spännande! Vart går resan?

• Rapsbrud

Jag håller på och funderar på smycken till bröllopet, alltså inte ringar utan annat... Är väldigt sugen på ett armband & ett halsband från Lavish Design men velar lite fram & tillbaka.

Vad har ni tänkt att ni ska ha?

• Rapsbrud

CiaLovesAndreas: Hur ser de ut? *nyfiken* Är det pärlor eller strass eller något annat menar jag?

• Rapsbrud

CiaLoveAndreas: Inte jag heller riktigt, känns som jag blir alldeles för snäll och mesig i pärlor Knäpp tanke jag vet, men så känns det.

• Rapsbrud

Emsan: Bra musik ni har valt! Visst är det kul när man gjort val som man känner sig nöjd med? Vilken låt ska ni gå in till förresten?

Resan är vad vi håller på och funderar på nu också, funderade först på Italien (Sorrento/Amalfi), sen Maldiverna (vilket är rätt dyrt) och nu Azorerna... Vi får se vad det blir.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4