MAJ 2010 del 4
hmm, länken var nog rätt värdelös..
"Om du vill göra andra efternamnsbyten, t.ex. till ett helt nytt efternamn, vänder du dig till Patent- och registreringsverket (PRV) och gör en ansökan om namnbyte."
hmm, länken var nog rätt värdelös..
"Om du vill göra andra efternamnsbyten, t.ex. till ett helt nytt efternamn, vänder du dig till Patent- och registreringsverket (PRV) och gör en ansökan om namnbyte."
Har inte riktigt börjat tänka på bordsplaceringen än. Vad är det för "regler" du går efter EmMagnus? Har noll koll på sånt känner jag. Handlar det om hur man placerar ut par och så eller?
Vad kul med klänningen också. Jag vill ha min nu! Men har jag otur kommer den i mitten av april så det blir till att ha tålamod.
I min senaste dröm om bröllopet var jag så stressad under dagen så jag glömde gå till frisören. Dukarna var röda istället för svarta så det såg helt galet ut tillsammans med alla ceriserosa blommor. Vi hade glömt pynta lokalen med ljus och alla var försenade till ceremonin. Pju! Jag kommer bli ett vrak om det fortsätter såhär
Angående musik så ska vi gå in till Summersault av Zero 7. Under ceremonin blir det Ice Cream av Sarah Mclachlan och kanske någon mer men vet inte riktigt. Utgång blir troligtvis Aint no Mountain High Enough med Marvin Gaye och Tammi Tarrel. Men den vill vi även ha som låt till vår första dans så vi får se hur det blir.
Åh vad spännande!
Jag har glömt hur den ser ut, vill du skicka länk?
Supersnygg!
Åh vad spännande, hur lång leveranstid är det?
Snuttfia: Vad kul med ringen! Och skönt att fått så mycket fixat idag.
Cia - Hoppas verkligen att det löser sig. Fy vad dåligt skött av kyrkan!
Igår sydde jag klart stolsöverdragen, supeskönt att kunna ställa bort symaskinen
Vi har även kontaktat de vi ska hyra personal från så den bollen är i rullning. Nästa grej för oss är att kommer överens om alla detaljer och skriva kontrakt med fotografen.
Hillena - Samma här, folk frågar om det är mycket att tänka på och om de kan hjälpa till med något men det känns som att allt är under kontroll. Veckan innan bröllopet komemr jag behöva massor men hjälp men just nu flyter det på
Cia - Håller fortfarande tummarna!
Grattis Anna, vad kul!
Martina - De frimärkena valde vi också, så himla fina :) Men jag behöver inte beställa, gick bara till posten och köpte. Har ni något postkontor nära så testa där först.
Åh vad kul snuttfia! Jag längtar efter min också!
Jag ska beställa min bukett i påsk har jag tänkt. Är nere i Skåne då sista gången innan bröllopet nämligen.
Det finns en guide här på BT men jag har inte testat den själv.
Vi har nog bestämt att vi ska ha fem öar med ca. 10 pers på varje ö. Vi kommer bestämma vilka som ska sitta tillsammans men gästerna får själva bestämma hur de ska sitta vid bordet.
Frågan är bara hur vi ska sitta, jag och min man allså. Jag var inne på att vi skulle sitta vid en av öarna men det kanske blir konstigt? Vet några som haft liknande upplägga och då sitället suttit själva vid ett bord med tomma stolar framför men det tycker jag nog känns lite ensamt.
Någon som har tankar kring detta?