Inlägg från: Fröken Strössel |Visa alla inlägg
  • Fröken Strössel

MAJ 2010 del 4

Härligt Cia, nu är ni på gång igen!

Rapsbrud: Vi kommer nog både ha ris och såpbubblor, så får gästerna ta vad de helst vill ha.

Kanske dags att beställa såpbubblorna, skönt att ha det gjort. Har bestämt mig för dessa:

www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1018318&PPC=61291

• Fröken Strössel

Emsan: Bättre priser där! Synd bara att de inte har den variant som jag betsämt mig för. Fjantigt jag vet men detaljerna är ju viktiga

Jag håller med dig, vill ha maj nu!!! Sambon och jag tränade precis lite dans, kan inte riktigt bestämma "första dansen-låt" Vill ha något med lite fart i men inte för mycket fart...

Åh vad kul det är att planera bröllop!

• Fröken Strössel
    Bluebride skrev 2010-01-22 20:19:05 följande:
    köpte bröllopsbubblor där nu, tog förskottsbetalning
    Vad kul!
  • Fröken Strössel

EmMagnus: Ja jag har kollat in det faktiskt! Men nu har det löst sig med DJ så det blir toppen

Är så himla glad. Pratade precis men en vän till mig som bor i New York och hon och hennes kille kommer på bröllopet! Jag är väldigt rörd och otroligt glad över att de reser hit en helg för vår skull.

Nu tror jag att vi ska styra upp en middag kvällen innan bröllopet för alla inresta!

• Fröken Strössel

Kommer nog köpa dessa istället:

www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=1070

Tyckte de var jättefina

Har även beställt små ceriserosa organzapåsar som jag ska lägga ris i.

Frågan är då hur många påsar respektive bubblor jag ska ha??

Stora beslut, haha

• Fröken Strössel
    Ananias skrev 2010-01-23 18:45:10 följande:
    Jqa tror nog att något kort ska bli bra! Bubblorna måste ju hamna fint någon gång=)
    Det tror jag också

Jag beställde de från kortdesign nu, tror de blir fina med rosa band runt.
  • Fröken Strössel

Martinaa - Ja visst känns det mer verkligt när man fixar och håller på!

• Fröken Strössel

Lim kan vara livsavgörande när det gäller bröllop!

• Fröken Strössel

Idag har jag bokat en ny vigselförrättare. Vi hörde en del negativa saker om den vi redan bokat och kände att vi ville byta. Som tur var fanns det en annan som hade tid med oss när vi ville så nu känns det väldigt bra måste jag säga!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4