Inlägg från: Hannaibröllopstankar |Visa alla inlägg
  • Hannaibröllopstankar

MAJ 2010 del 4

På Calliphen kan man, men det kostar garanterat därefter... har inte vågat kolla upp priset än.

• Hannaibröllopstankar

Välkomna hit alla nya majbrudar!
    Det är som sagt här vi kan tjata sönder varandra och stötta varandra och inte minst byta erfarenheter.

Vi kulle bjuda 50st också, men har landat på 60... Varför blir det alltid så? Vårt problem är nu bordsplaceringen. Jag vill tvunget ha runda (eller fyrkantiga) bord men det funkar med max 55 personer.... Jag ska iallafall tvunget ha det, får flirta med honom som har stället. Strunt samma om vi får ett minidansgolv

• Hannaibröllopstankar

Herre jisses vad ni trycker på tangenterna, jag hinner ju inte ens läsa ikapp. Själv håller jag på med det sista till infobladet som ska med inbjudningskorten. Känns som att jag suttit här på BT dygnet runt senaste månaden och har den senaste veckan fått lite avsmak för det. Behövde nog en paus från all min hysteri, men n är jag tillbaks igen....

• Hannaibröllopstankar

Ja, det är ju så kul så att man går in för dit lite väl bra ibland.... Tur att det bara är en gång ;)

• Hannaibröllopstankar

Snuttfia, du är ju bara för roligt... tack för dagens skratt ang menyförslagen.

Du har helt klart rätt, den enklaste maträtt kan låta hur fin och avancerad som helst. )))))

• Hannaibröllopstankar

Så kul Snuttfia
    (skrev mer i kinatråden)

• Hannaibröllopstankar

Så nu är mina inbjudningskort klara för lådan, imorgon är det dags. (Bilder finns i mitt galleri.) Köpte frimärken med pussmunnar på, passande nog!

• Hannaibröllopstankar

Snuttfia: Jättefina kort....
    Jag har skickat med bröllopets abc med inbjudan, en bilaga för sig själv.

Pettan.
    Åhh vad fint gjort av din pappa.

• Hannaibröllopstankar

En kompis till mig har secretbox med lite mer diskreta bilder, och dom har dom på väggen i deras sovrum. Dem är verkligen jättefina och inte porriga alls.

• Hannaibröllopstankar

Jaao: Skyffeln ... Hemskt när man tappar ord. Själv har jag varit ute och skottat hela uppfarten nu, min sambo är i Tjeckien och åker skidor... En bra kvinna reder sig själv ju. Har dessutom 4 barn att ta hand om...
    Lycka även till med inbjudningskorten, känns som en viktig milstolpe när dom ligger på lådan...

Rapsbrud: Ha en riktigt mysig dag!

Anna: en secret box med er båda och magen låter jättefint... det hade jag klart gjort!

Svar på tråden MAJ 2010 del 4