Inlägg från: Hannaibröllopstankar |Visa alla inlägg
  • Hannaibröllopstankar

MAJ 2010 del 4

Lika aktiva som vanlig här ja...

Nu har även våra svar börjat trilla in, känns jättekul och vi har fått så mycket beröm för inbjudan. Vi har skickat med en länk på olika övernattningsmöjligheter (bed and breakfast, vi gifter oss i skogen mitt i ingenstans typ) och får nu höra att alla verkar vara fullbokade sen länge av andra. Detta känns juu givetvis lite sådär för oss, men jag har bestämt mig för att släppa det, kan ju inte göra så mycket åt det. Det finns ju dock fler övernattningsmöjligheter lite längre iväg för dom som vill (2-3mil) och man kan ju dela taxi på 2 par iallafall.

• Hannaibröllopstankar

Välkomna hit DooDoo och affepaffe

• Hannaibröllopstankar

Hahaha, coolt Patrikoannika. Blev det några ringar?

• Hannaibröllopstankar

Jag byter oxå mitt sonnamn till ett ovanligare efternamn, och kommer på mig själv med att sitta och öva min nya autograf precis som man gjorde när man var 13 år och kär i den 3 år äldre killen. är det inte detta som kallas kärlek?

Snuttfia: Pussmunnar har jag på mina inbjudningar, kunde beställa dom på min post på orten.

• Hannaibröllopstankar

Martina_ Förstår att du är ivrig nu, som ett litet barn på julafton. Glöm inte att lägga upp bilder i galleriet när du får den. Hoppas att du blir nöjd!

• Hannaibröllopstankar

Jag har med skickat mina inbjudningskort, satt osa hela 2 månader innan oc vi gifter oss den 29maj. Mest för att kunna planera bättre.

Ett skotips är pernillasbrudbutik.se där du kan skräddasy din egen sko i valfri färg, klack, överdel till en väldigt bra peng. Kolla in där!

• Hannaibröllopstankar

Grattis Jaao!!!

Kan oxå skriva under på inbjudningarna. De flesta visste om det hos oss oxå men jag hade endå väntat mig större respons. Om dom hade vetat hur mycket bry som ligger bakom inbjudan och allt vad det innebär. Är det inte en ära att bli bjuden på ett bröllop idag? Är kanske en annan som förstorar upp det då???

Idag har vi fått mycket gjort. Pratat med prästen och valt psalmer, riktigt nöjda med både psalmer och solosånger.

Har även varit på gästgivargården där vi ska ha festen och fastställt menyn, nu börjar det kännas på riktigt.

• Hannaibröllopstankar

Vilka låtar ska ni ha?

Vi ska vigas i skogen och ha "Ronja Rövardotter-ropet" när vi går fram mot den provisoriska altargången av bastmattor, väl framme ska vi ha den traditionella "here comes the bride" på fiol.
    Solosånger ska vara "du är allt" med Sonja Aldèn och "heaven" med Bryan Adams med gitarr till. Psalmer är oxå valda, 3 st, prästen kunde spela gitarr så hon ska spela till någo av psalmer na, coolt!
    Utgångsmusik blir ev. Isn`t she lovely eller always look on the bright side of life.

• Hannaibröllopstankar

Håller med Majsan. Vill ni tvunget gifta er nu så får ni kanske göra det i all enkelhet, viktigare att ha tak över huvudet.

Förlåt att jag kommenterar, men alla har vi olika synvinklar och detta är min!

• Hannaibröllopstankar

Patrikoannika, Tack, nu blev jag hungrig! :).... Skämt o sido, menyn ser jättebra ut.

Vi ska ha varm toast som nattamat, känns lite roligare än korv med bröd. Några kompisar till oss ixade ett berg med cheeseburgare ... verkligen uppskattat och annorlunda.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4