Bröllop 2010 del 9 (sista året)
Har haft en lugn helg hemma hos mor och far..inget bröllopsfix alls, blir nog lugnt nu tills efter jul skulle jag tro.
Ska väl iof fixa med inbjudningarna som vi tänkt skicka i januari...
Har haft en lugn helg hemma hos mor och far..inget bröllopsfix alls, blir nog lugnt nu tills efter jul skulle jag tro.
Ska väl iof fixa med inbjudningarna som vi tänkt skicka i januari...
Sätt er ner på helgen och gör matlista för veckan och se till att ha allt hemma för följande vecka. Då kan det vara lättare för honom att ta tag i matlagningen eftersom det redan är bestämt och allt redan finns där..inga ursäkter liksom...Blir dessutom lättare för dig också.
haha..vi brukar faktiskt göra det för det meste, efter att tag kan man bara kopiera den som man hade någon vecka tillbaka om fantasin tryter dessutom :)
Det blir billigare och det sista jag orkar med när jag kommer hem på kvällen, vilket ofta blir rätt sent är att börja fundera över vad vi ska äta och böjra tina köttfärs eller nåt..Nu vet vi och är inställda på den maten och dessutom kan den som kommer hem först bara sätta igång. Ojojoj så j*vla duktigt då..haha
WEEE! Idag fick jag jobb (iaf december ut och ev förlängning) så nu kanske det kan ordna sig på penga sidan tillslut...
Sen kom min klänning på posten!! Den är underbar!! Vill få prova ordentligt, men får hålla mig tills min m2b kommer hem och kan hjälpa mig..
Idag är en bra dag!
Tack! Får väl inte prova den ordentligt förrän på lördag när min m2b kan hjälpa mig att snöra i ryggen, då ska han få ta kort också :)
Kan knappt hålla mig, smyger iväg och kikar på den där den hänger hela tiden...
För mig blir det en kväll i soffan själv, sambon har jobbat kväll hela veckan :(
Är helt slut har varit på djungelhuset (ett lekland med massa klätterställningar, tunnlar, rutchkanor m.m.) med systersonen hela dagen...puh, värsta träningspasset :)
För övrigt är Erik så jäkla bra i idol - heja!!
tycker inte heller låten var bra...
Sitter här ensam i soffan, sambon jobbar kväll..men nu kommer han hem snart och då ska han hjälpa mig så jag kan prova min klänning! :)
Imorgon blir det fullt uppp. Träning, födelsedagskalas och sen nån julpysselfest på kvällen. Skka bli skoj!
EåN2010: Härligt med blommor och mat, sånt kan göra en så himla glad!
Det borde man kunna!
Nu har jag lagt in bilder på min klänning - den passade!