• Tausen

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Katja: Jag tyckte den var jättesöt! Tycker inte alls att det blir för mycket, den kommer passa perfekt på en liten prinsessa. :)

• Tausen

Vårt hus brann inatt och vi vet inte än hur det ser ut i vår lägenhet och om den ens finns kvar. Vad vi vet är att den i allra bästa fall är total förstörd av rök och vattenskador...

Sörjer min klänning nästan lika mycket som att vi inte längre har nåt hem...

• Tausen

tack..jo vi mår bra så det får väl vara det viktigaste...men får väl se hur vårt hem ser ut och om det ens finns kvar att besikta. Håll tummarna, vi kommer behöva all tur vi kan få!

• Tausen

Brandmännen räddade min klänning ur branden så den går förhoppningsvis att sanera! De hämtade sambons ring och min klänning

• Tausen

ja för att inte nämna att vårt hus brann ner dessutom..dålig vecka...

KatjaB skrev 2010-01-23 14:39:09 följande:
    sundance: den kocken vi pratade med först tog 200 kr /timme och så betalade vi råvarorna.. nu caterar vi allt via en annan firma istället men jag tyckte det lät helt okej, vad kan det ta? 7-10 timmar max? karin: vilken otursvecka för alla, du med ditt nackspärr och min tand och bluebrides blå lår Oj, vad pirrigt det måste vara, har ni mycket att göra såhär i sista stund eller är allt klart och ni istället sitter som på nålar?
  • Tausen

men har hört att nästa vecka ska bli en toppenvecka :D

• Tausen

fick allt om bröllop av chefen, är så kul att titta och drömma sig bort! :D

KatjaB skrev 2010-01-29 09:21:49 följande:
    Köpte nya bröllopsguiden och amelia brud o bröllop igår.. finns så mycket fint att man nästan blir sjuk!
  • Tausen

Usch jag har inte alls varit sugen på planering på sista tiden efter brand och allt..men nu är det väl dags att ta tag i det igen. Funderar på psalmer, vad har ni tänkt ha för några??

• Tausen

ja det börjar faktiskt rycka lite i bröllopsnerven igen :)

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)