Bröllop 2010 del 9 (sista året)
tittar in så jag får tråden i favvisar. vi beställde precis våra ringar=)
Det blev den här med ordet kärlek på ovansidan å 8 stenar:
www.titanringar.com/dia_2_the_side.htm
tittar in så jag får tråden i favvisar. vi beställde precis våra ringar=)
Det blev den här med ordet kärlek på ovansidan å 8 stenar:
www.titanringar.com/dia_2_the_side.htm
Fått nya bilder på min klänning å den blir så fin!!=) *glad*
Lagt upp bland mina bilder!
Får jobba vidare... e ju snart helg!
oj va hette den nu igen...har det nog nedskrivet någonstans kanske hemma. Provade den i halmstad på hanna något.
Gillade den massa e den jag har som inspiration för kjolen å så bara att jag ville korta ner den lite.
Ska försöka komma på va den hette, vet att de inte var nån som kände till när jag frågade runt i gbg.
namnet på märket bara dök upp=) Herve www.hervemariage.com/ måste det vara. Det var ca ett år sedan jag provade den.
Min klänning är klar och skickas från kina i morgon!!
Ser helt underbar ut på bilderna precis den stilen jag var ute efter!
Jag hittade ju inget jag gillade i affärerna så gjorde en egen utifrån lite bilder osv och sydde upp i kina. Kan verkligen rekomendera (jag hoppas den passar osv när jag får hem den...återkommer)
Bilder finns i mitt galleri!
Milly
Skulle sytt hemma sedan gick ej de å då fick jag besluta mig snabbt. Kikade runt här på bt å många skrev bra om milly. Jag hade ju ingen direkt bild utan egen skiss å lite olika bilder. Så mailadedom å fråga om de kunde häraden å vad de skulle kosta. Hört att milly kunde vara lite dyrare men att man får bilder under tiden de syr upp å har jag ju fått vilket varit bra för att kunna kommunicera. Betalar 2700 ca för min inkl frakt så är ju jäkligt bra pris även om någon annan gör det billigare :)
Oj ser att jag stavat lite konstigt (min mob kör lite egna ord ibland som jag missar om jag ej kollar) men ni förstår säkert ändå=) japp återkommit när den landat här hemma...se när det blir=)
det finns olika typer men om det är den som ska frysas så fryser man ju hela
sitter å väntar på att min klänning ska levereras. De försökte leverera igår vid 10.30 när jag var på jobbet. Men ska komma idag igen men kan ju inte säga nån tid...men önskade förmiddagen så tycker ju att den borde komma snart. Behöver komma ner till jobbet och ut och jaga sista klappar. Nu sitter man typ bara och väntar...men e ju spännande=)